Victoria’s Secret повернулися на подіум після шестирічної перерви. Днями у Нью-Йорку знов відбулося легендарне шоу знаменитого бренду білизни. В масштабному заході взяли участь 50 моделей.
Однією з найголовніших учасниць стала неперевершена Адріана Ліма. До яскравої події долучилися Кейт Мосс та її донька. Ліла Мосс дебютувала на шоу в ролі янгола. Також серед учасниць були Карла Бруні, Єва Герцигова, Алессандра Амбросіо та Тайра Бенкс, яка не виходила на подіум 20 років.
Щорічний показ мод Victoria’s Secret проводили з 1995 року. Згодом шоу стало видовищним і мало свою тему. До кожного показу ретельно підбирали декорації, а моделі виходили з великими янгольськими крилами.
Українські режисери долучилися до шоу
Ролик для відкриття цьогорічного шоу Victoria’s Secret створила українська команда, до якої увійшли режисер Артем Шапіренко та монтажер Микита Берег. У ньому були відображені залаштунки підготовки. Їх змінюють кадри, в яких загадкова дівчина мчить на мотоциклі вулицями Нью-Йорка. Пізнаше стає зрозуміло, що цією незнайомкою є учасниця K-pop гурту Blackpink Lisa, яка й відкрила дійство своєю сольною піснею Rockstar.
#книголав видасть книгу про бренд
У 2025 році у видавництві вийде книга «Selling Sexy: Victoria’s Secret and the Unraveling of an American Icon». Її авторами стали Лорен Шерман та Шанталь Фернандес. Це історія про те, як компанія подолала шлях від маленької мережі бутиків до потужного бренду білизни.
“Victoria’s Secret — один із найвпливовіших і найпопулярніших брендів, який коли-небудь проникав у свідомість американського споживача. Каталог компанії потрапив у національні заголовки в 70-х роках завдяки гламуризації жіночої білизни”, — зазначили у видавництві.
У 1984 році власники були змушені продати компанію роздрібному магнату Лесу Векснеру. Лише через десять років Victoria’s Secret стала компанією з мільярдними оборотами. Проте це не єдине її досягнення. Бренд мав великий вплив на моду в цілому. Адже він визначав, що означає виглядати щасливою й сексуальною жінкою для покоління споживачів у всьому світі. З часом у компанії втратили великі можливості для розширення. А її власник опинився під слідством ФБР через звʼязки з Джеффрі Епштейном. Адже тоді фінансиста звинувачували у торгівлі людьми.
Автори книги досліджують різні маркетингові стратегії компанії. Також вони аналізують вплив різних рішень на покоління жінок та їхню самооцінку. Сьогодні Victoria’s Secret намагається відновити свою репутацію та зберегти значний вплив на споживачів.
Читайте також: Victoria’s Secret запустив дитячий бренд Happy Nation
Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram