«Вишита історія»: український бренд Foberini презентував нову колекцію

Партнером благодійної ініціативи виступив центр протезування Superhumans Center

26.02.2024

У Foberini презентували нову колекцію суконь, блуз та сорочок. Дизайнери бренда надихалися в роботі косівською мальованою керамікою.

«Косівська кераміка є нематеріальною культурною спадщиною людства, адже ця традиція є дійсно унікальною. Технологія виготовлення кераміки використовувалася вже здавна, але відрізнялися самі малюнки: люди зображували навколишній світ, ті сюжети, які їх оточували. Традиційними були сцени побуту гуцулів, рослини і тварини, різні обрядові символи», — зазначили у Foberini.

У лінійці переважають жовті, зелені, коричневі відтінки, які вважають кольоровим кодом народного гуцульського керамічного промислу.

Читайте також: SPOMYN: колекція дизайнерських сумок з переробленого пластику від бренда SPOGAD

Колекція одягу «Вишита історія» була створена з благодійною метою. 24.02.2024 протягом наступних шести місяців 3 000 грн, виручених із продажу кожної вишиванки, будуть спрямовувати на потреби Superhumans Center. Партнер українського бренду —Всеукраїнський сучасний центр з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації, який допомагає потерпілим від війни. Протягом шести місяців, починаючи з 24.02.2024, частину коштів (3 000 грн), виручених із продажу кожної вишиванки,буде спрямовано на потреби центру.

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram