Захистися від шахраїв в інтернеті: у Києві зʼявилась масштабна 3D-анімація

06.06.2024

На найбільшому світлодіодному екрані Європи, встановленому на фасаді ТРЦ Gulliver, демонструють 3D-анімацію, що нагадує жителям столиці про базові правила кібергігієни. 

Торговельний центр таким чином підтримав всеукраїнську інформаційно-освітню кампанію з особистої кібербезпеки, що реалізовує CRDF Global в Україні за підтримки Державного департаменту США.

Читайте також: Топ-13 фільмів та серіалів про журналістів — акул пера та солов’їв мікрофона

На екрані можна побачити базові рекомендації, які допоможуть українцям захистити свої персональні дані в цифрову епоху:

  • не працюйте з чутливими даними під час підключення до публічного Wi-Fi;
  • регулярно змінюйте паролі, використовуючи великі та малі літери, цифри, символи;
  • перевіряйте посилання, за якими переходите (особливо короткі лінки, або отримані від незнайомих відправників).

У межах кампанії у ТРЦ Gulliver також відбудеться офлайн-подія «Сучасні кіберзагрози. Як захистити особисті дані?». Під час неї Віталій Якушев, CEO 10Guards, та Трохим Бабич, координатор освітнього напряму «Кібербезпека» у Національному університеті «Києво-Могилянська Академія», виступлять з лекціями про базові правила кібергігієни, які допоможуть зберегти свої дані онлайн.

Детальна інформація та форма для реєстрації за посиланням тут

Додаткові матеріали кампанії:

У межах кампанії доступні корисні матеріали для підвищення знань з кібергігієни:

  • Добірка розважальних освітніх відео, де розповідають про основні правила кібербезпеки.
  • Гайд, що розповідає про захист персональних даних.
  • Інтерактивна гра на сайті у форматі едьютейнмент для перевірки й розвитку знань з кібербезпеки.

Всеукраїнська інформаційно-освітня кампанія з підвищення рівня обізнаності населення України щодо кіберзагроз та основних правил кібергігієни реалізується Представництвом Фонду цивільних досліджень та розвитку США в Україні за підтримки Державного департаменту США та за сприяння Національного координаційного центру кібербезпеки при РНБО України та МОН України, а також за інформаційної підтримки Всеукраїнської школи онлайн, ГС «Освіторія» та «Київ Цифровий».

Реалізація кампанії відбувається завдяки комунікаційній агенції Kyifornia.

Технічне втілення 3D-відеоролика — креативна агенція Oversize.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram