Чи готові споживачі за кордоном купувати українські товари — дослідження

Gradus Research провели дослідження в Україні та шести інших країнах Європи (Польщі, Німеччині, Великій Британії, Італії, Франції та Нідерландах), щоби визначити, як українські бренди сприймають за кордоном.

Україна потрапила до списку країн, до ринку яких іноземним виробникам зайти порівняно легше. Хоча більшість українців і надає перевагу вітчизняним брендам, частка довіри до іноземних виробників залишається великою. У топі Німеччина, США і Велика Британія. У списку країн із високою відкритістю до закордонних виробників також опинилися Польща та Італія.

 

 

Читайте також: У ЗСУ підтримали ініціативу створення окремого жіночого підрозділу

Натомість Велика Британія і Франція — це «закриті для іноземних виробників ринки», вважають дослідники. Жителі цих країн, згідно з опитуванням, насамперед звертають увагу на власні бренди й «не дуже бажають» купувати іноземні товари.

Основною мотивацією під час вибору бренда за кордоном є сприйняття покупцями країни як якісного і надійного виробника, вважає директорка Gradus Research Євгенія Близнюк. «Європейці схильні вибирати локальні бренди, це є нормою в Європі. На це треба зважати під час виходу на ці ринки», — додає вона.

Читайте також: Українки зможуть безкоштовно навчатися IT та інженерії: подробиці

Якщо розглядати фактор привабливості ціни, то вгору виривається Китай. Фактично в усіх країнах він є дуже суттєвим гравцем. Щодо України, то вона є найбільш привабливою з погляду ціни для Польщі серед усіх досліджуваних країн.

Також зазначається, що на привабливість брендів впливає доступність і дистрибуція. Так, в Україні найбільш доступними є товари власного виготовлення, бренди з Польщі та Китаю. Водночас у Польщі українські бренди не входять навіть у топ-5 за показником доступності.

Читайте також: Перетин кордону: нові правила виїзду за кордон для митців

Велику присутність Китаю у Gradus Research пояснюють часткою онлайн-торгівлі країни та іншими каналами збуту, які «заповнені товарами з Китаю».

Опитування проводили спеціально до конференції Go Global UA серед людей віком від 18 до 60 років.

Читайте також: На Івано-Франківщині створили прихисток для жінок із дітьми з інших регіонів України

Додамо, що 44% українців обирають бренди з огляду на їхню політичну позицію, позицію щодо підтримки армії, мову спілкування чи факт співпраці з рф.