Сьогодні Україна вдруге відзначає Міжнародний день захисту дітей в умовах воєнного стану і постійної загрози ракетного обстрілу. До цього дня два українських бренди презентували благодійні ініціативи на підтримку маленьких українців.
Благодійні ініціативи від брендів:
Бренд MATCH Denim випустив благодійну іграшку у вигляді зайчика з деніму.
«Наша команда створила його, щоб підтримати дітей, які через російську війну втратили батьків, а він натомість завжди підтримуватиме вас. Поруч на дивані чи в укритті — де б ви не були», — зазначає бренд.
Читайте також: В Україні відкрили Центр захисту прав дитини
Останні новини
- «Дивимося кіно з любов’ю». У Києві відбудеться перший феміністичний кінофестиваль «Гаккебуш»
- MoreOne випустив нову колекцію Nina на честь бабусі засновниці бренда
- Як планувати в умовах невизначеності? Поради від психологині
- «Театр Ветеранів». Учасників і учасниць бойових хочуть залучити до театральної діяльності
- Кинути все і почати спочатку: Ольга Островерх про фламенко Новости на главной
Усі виручені гроші команда перекаже благодійному фонду «Діти Героїв», який надає довгострокову допомогу дітям, що втратили одного чи обох батьків внаслідок російської війни в Україні. На сьогодні організація опікується понад 4,5 тис. підопічних.
Читайте також: У Львові стартувала благодійна виставка дитячих фото
Ювелірний бренд Cote&Jeunot підготував колекцію срібних підвісів «Сімʼя», що символізує важливість та цінність родинних звʼязків.
«Сьогодні, до Міжнародного дня дітей, ми запускаємо благодійну ініціативу. Давайте разом здійснимо добру справу і допоможемо дітям, позбавлених родинного затишку та підтримки батьків», — повідомив бренд.
Колекція містить 12 підвісів ручної роботи, де кожен представляє собою фігурку окремого члена родини. Їх можна носити і в якості окремого елемента на ланцюжку чи браслеті, так і в поєднанні з іншими підвісами, створюючи унікальну комбінацію, що відображає вашу сімʼю.
Читайте також: Український бренд випустив благодійну колекцію футболок з історією українських дітей: фото
Всі кошти, отримані з продажів колекції протягом 1-3 червня бренд направить на допомогу Львівському притулку для дітей «Левандівка».