Український бренд Must Have випустив спеціальний дроп «Вдома» до Дня Києва із символом метро й рядком пісні «Києве мій».
Про це йдеться на сайті Must Have.
Серед новинок бренду — футболки, бейсболки й шопери, на яких зображені каштани, рядок із пісні «Києве мій» і зелена літера «М» як символ метро.
Читайте також: До Дня Києва відбудеться виставка інтер’єрних керамічних панно відомої художниці: фото
Бренд презентував дроп у трьох кольорах:
Останні новини
- Open call на участь у благодійній виставці «1000 шедеврів, знятих на смартфон»
- Збільшення кількості інклюзивних відділень, нові стандарти обслуговування та навчальний курс «Інклюзивно привітні»: Ощадбанк прозвітував про перебіг програми «Моя безбар’єрність»
- 10 фільмів, що зачіпають питання ґендеру
- Сексуальне насилля під час конфлікту — ще один вид зброї проти мирного населення, елемент злочину проти людяності
- Хлопці й дівчата у школах будуть на рівних вивчати предмет «Захист України» Новости на главной
- білому,
- чорному,
- рожевому.
Читайте також: Український бренд THE LACE презентує білосніжну колекцію літнього одягу: фото
За задумом, дроп має нагадувати про прогулянки Хрещатиком; містян, які постійно поспішають, і запах перепічки.
«У якому б куточку планети ви не перебували, Київ завжди з вами», — кажуть у Must Have.
Читайте також: Український бренд випустив благодійну колекцію футболок з історією українських дітей: фото
Додамо, що команда бренду Must Have була змушена після початку повномасштабного вторгнення виїхати з Києва.