Український бренд Must Have випустив спеціальний дроп «Вдома» до Дня Києва із символом метро й рядком пісні «Києве мій».
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaПро це йдеться на сайті Must Have.
Серед новинок бренду — футболки, бейсболки й шопери, на яких зображені каштани, рядок із пісні «Києве мій» і зелена літера «М» як символ метро.

Читайте також: До Дня Києва відбудеться виставка інтер’єрних керамічних панно відомої художниці: фото
Бренд презентував дроп у трьох кольорах:
Останні новини
- Українки вибороли медалі під час Світового легкоатлетичного континентального туру
- В український кінопрокат вийде 13 фільмів Каннського фестивалю: подробиці
- У Ватикані пройшов «голий» протест проти війни в Україні: подробиці
- Прорив у лікуванні безпліддя: вчені знайшли метод лікування ендометріозу
- Європейський суд визнав порушення Україною прав одностатевих пар Новости на главной
- білому,
- чорному,
- рожевому.
Читайте також: Український бренд THE LACE презентує білосніжну колекцію літнього одягу: фото
За задумом, дроп має нагадувати про прогулянки Хрещатиком; містян, які постійно поспішають, і запах перепічки.
«У якому б куточку планети ви не перебували, Київ завжди з вами», — кажуть у Must Have.
Читайте також: Український бренд випустив благодійну колекцію футболок з історією українських дітей: фото
Додамо, що команда бренду Must Have була змушена після початку повномасштабного вторгнення виїхати з Києва.









