Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних» звинуватила торгівельну мережу «Епіцентр К» в дискримінації жінок. Обурення правозахисної організації викликала нова промокампанія гіпермаркету «Будівельний безліміт», обличчями якої стали напівоголені жінки.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.ua1 травня на сторінці «Епіцентр К» у Facebook з’явився відеоролік, в якому жінок порівнюють з будівельними матеріалами, що можна купити в магазинах торгівельної мережі. «Бажані, випробувані на міцність, ретельно відібрані, очікувані будівельні товари для тебе», ‒ говорить закадровий голос поки на екрані з’являються дівчата в шортах і топах.

На думку голови Ліги захисту прав жінок, експертки гендерного аудиту Олександри Голуб, автори промокампанії вдалися до об’єктивації жінок і штучно прив’язали їхній образ до реклами будівельних матеріалів.
— Читайте также: Сексизм и объективация в украинской рекламе: 5 тяжелых случаев
7 травня правозахисна організація звернулася до торгівельної мережі з вимогою припинити демонстрацію дискримінаційної реклами, що принижує жінок. З цією метою в організації пообіцяли залучити омбудсмена, Держпродспоживслужбу та Індустріальний гендерний комітет з реклами.
Свежие новости
- Українська легкоатлетка Ярослава Магучіх виграла золото на першому міжнародному турнірі сезону
- Booknet: український ринок електронних книг показав стрімке зростання у 2022 році
- Українка Олександра Меркушина виборола другу медаль на Європейському юнацькому олімпійському фестивалі
- Книжка «Ukraїner. Країна зсередини» очолила топ продажів на Amazon
- Українську стрічку «Між небом та горами» покажуть на кінофестивалі у Франції Новости на главной
«Закликаємо ТОВ «Епіцентр К» визнати власну помилку та вибачитись перед споживачами за ганебну образливу рекламну продукцію. Таким чином компанія продемонструє готовність працювати за європейськими стандартами й поважати усіх своїх клієнтів без різниці статі», ‒ зазначається в заяві.
В організації також заявили, що в протилежному випадку можуть задіяти усі законні механізми, щоб мережа «Епіцентр К» понесла адекватні репутаційні втрати.
Під опублікованим на Facebook відеороліком за тиждень з’явилися десятки обурених коментарів. Користувачі дорікнули торгівельну мережу в розповсюдженні сексистських меседжів і примітивізмі. Проте з боку представників «Епіцентр К» наразі жодної відповіді на докори коментаторів не з’явилося.
Водночас під заявою «Гармонії рівних» у Facebook представники мережі спорттоварів «Intersport – Україна» висловили думку, що реклама гіпермаркету не дискримінує жінок, а пропагує фітнес як правильний спосіб життя.
«Здається, тут такий задум: є абонемент в спортзал ‒ безліміт, а у них будівельний безліміт. Тому демонстрація фітнесу як креативного елементу доречна. Якщо у суспільстві побутує думка, що фітнес як процес і одяг для фітнесу ‒ це надмірна сексуальність, то як тоді бути з тим, що у спортзалах всі так виглядають?» ‒ зауважили в компанії.
На думку користувачки Анастасії Черненко, подібна демонстрації жіночої сексуальності є недоречною в рекламі будівельних матеріалів. «Не можна все підряд рекламувати голими та напівголими жінками. Ще й з футболкою з написом «гарячіше ніж васабі», ‒ підкреслила вона, звертаючи увагу на одяг акторок з відеороліку.
Представники Ліги захисту прав жінок також підкреслили, що подібна реклама порушує Конвенцію ООН про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок, а також низку українських законодавчих норм.