На найбільшому світлодіодному екрані Європи, встановленому на фасаді ТРЦ Gulliver, демонструють 3D-анімацію, що нагадує жителям столиці про базові правила кібергігієни.
Торговельний центр таким чином підтримав всеукраїнську інформаційно-освітню кампанію з особистої кібербезпеки, що реалізовує CRDF Global в Україні за підтримки Державного департаменту США.
Читайте також: Топ-13 фільмів та серіалів про журналістів — акул пера та солов’їв мікрофона
На екрані можна побачити базові рекомендації, які допоможуть українцям захистити свої персональні дані в цифрову епоху:
- не працюйте з чутливими даними під час підключення до публічного Wi-Fi;
- регулярно змінюйте паролі, використовуючи великі та малі літери, цифри, символи;
- перевіряйте посилання, за якими переходите (особливо короткі лінки, або отримані від незнайомих відправників).
У межах кампанії у ТРЦ Gulliver також відбудеться офлайн-подія «Сучасні кіберзагрози. Як захистити особисті дані?». Під час неї Віталій Якушев, CEO 10Guards, та Трохим Бабич, координатор освітнього напряму «Кібербезпека» у Національному університеті «Києво-Могилянська Академія», виступлять з лекціями про базові правила кібергігієни, які допоможуть зберегти свої дані онлайн.
Детальна інформація та форма для реєстрації за посиланням тут.
Додаткові матеріали кампанії:
У межах кампанії доступні корисні матеріали для підвищення знань з кібергігієни:
- Добірка розважальних освітніх відео, де розповідають про основні правила кібербезпеки.
- Гайд, що розповідає про захист персональних даних.
- Інтерактивна гра на сайті у форматі едьютейнмент для перевірки й розвитку знань з кібербезпеки.
Всеукраїнська інформаційно-освітня кампанія з підвищення рівня обізнаності населення України щодо кіберзагроз та основних правил кібергігієни реалізується Представництвом Фонду цивільних досліджень та розвитку США в Україні за підтримки Державного департаменту США та за сприяння Національного координаційного центру кібербезпеки при РНБО України та МОН України, а також за інформаційної підтримки Всеукраїнської школи онлайн, ГС «Освіторія» та «Київ Цифровий».
Реалізація кампанії відбувається завдяки комунікаційній агенції Kyifornia.
Технічне втілення 3D-відеоролика — креативна агенція Oversize.
Читайте також:
- У США зафіксовано третій випадок захворювання людини на пташиний грип
- Верховна Рада підтримала три законопроєкти про захист прав жінок: подробиці
- Що дивитись на Netflix у червні 2024 року: 65 найочікуваніших фільмів та серіалів
- Гороскоп на червень 2024 року: що обіцяють зірки усім знакам Зодіаку
- Фінансовий гороскоп на червень 2024 року: хто зі знаків Зодіаку купить будинок
- Магнітні бурі у червні 2024 року: коли та на що чекати
- Від авіації і ІТ до створення власного бізнесу під час війни: історія засновниці молодого бренду одягу BRU Олександри Гречко
- Любовний гороскоп на червень 2024 року: хто зі знаків Зодіаку знайде своє кохання, а хто втратить
- Які українські фільми покажуть на Netflix у червні 2024 року
Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram