Естетика 80-х: український бренд VISHNI представляє колаборацію із Олею Поляковою

30 мая, 2024

VISHNI — український бренд повсякденного одягу, з яким ти завжди у центрі уваги, представляє дроп, створений у колаборації зі співачкою Олею Поляковою. 

Результатом спільної праці команди бренду з артисткою стала колекція, що уособлює капсульний гардероб, де кожна річ вдало поєднується з іншою та актуальна чи не на всі випадки життя — від занять спортом до креативного брейншторму із колегами. В основі колекції — естетика 1980-х, поєднана з актуальними трендами. 

Читайте також: Новий скандал: Оля Полякова подає до суду на українське ЗМІ через бодішеймінг доньки

Дизайн-команда VISHNI на чолі з Олею Поляковою та креативним директором бренду, створила образи, покликані підкреслити та розкрити усю красу жіночого тіла. 

Нові стратегії лідерства: досвід BRAVE1, PR-service, Raiffeisen Bank, ПУМБ та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit зануртесь у світ бізнесу, дізнайтесь, як лідери трансформують індустрії та створюють нові можливості для розвитку та співпраці. Відвідайте захід, щоб отримати реальні поради та інсайти від тих, хто вже досяг успіху.

Забронювати участь

До колекції увійшли подвійні майки, худі та кроп-топи із декольте та шнурівкою, що вже стали візитівкою бренду. 

“Ми обрали Олю Полякову, бо вона є справжнім уособленням сучасної української жінки —  весела та енергійна, кмітлива та іронічна, успішна у кар’єрі, любляча мама та господарка, встигає приділити час кожній зі сфер свого життя. Така жінка легко впорається з будь-якою повсякденною задачею — від успішного проведення наради до походу у спортзал чи на зустріч з подругами. Саме шаленим ритмом життя такої жінки ми надихались, коли створювали колекцію з Олею — в ній гармонійно поєднуються офісні образи, акцентні речі та спорт-шик” — наголошує команда бренду VISHNI.

Натхненна провідними трендами сезону, команда прикрасила майки принтом зі стрічками пісень співачки. Бренд залишився вірним високому стандарту якості, адже всі речі виготовлено з натуральних матеріалів — бавовни, котону і віскози. Відтак в колекції можна знайти не лише речі, які стануть якісною базою, а і яскраві акцентні доповнення, що зроблять повсякденний лук довершеним. Нова колекція вже доступна онлайн на сайті бренду.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram