Український бренд RITO та авіакомпанія SkyUp Airlines створили спільну колекцію одягу: фото

26 октября, 2023
Фото: RITO x SkyUp Airlines

Український бренд трикотажу RITO спільно з приватною українською авіакомпанією SkyUp Airlines створили лімітовану капсульну колекцію одягу. Раніше компанії працювали над створенням трикотажного поло для стюардів та стюардес SkyUp.

До спільної колекції увійшли:

  • трикотажні жіночі та унісекс поло,
  • спідниці пліссе.

Читайте також: CVIT та бренд срібних прикрас Siayvo випустили благодійний мерч: фото та деталі

Комплекти представлені в таких кольорах: яскравого помаранчевого, білого та темно-синього кольорів.

Зазначимо, що трикотажні поло, розроблені флагманом українського трикотажа RITO, є втіленням елегантності та комфорту, що стало особливою відмінністю нового покоління форменного одягу авіакомпанії SkyUp, у центрі якого — піклування про своїх співробітників.

Нові стратегії лідерства: досвід BRAVE1, PR-service, Raiffeisen Bank, ПУМБ та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit зануртесь у світ бізнесу, дізнайтесь, як лідери трансформують індустрії та створюють нові можливості для розвитку та співпраці. Відвідайте захід, щоб отримати реальні поради та інсайти від тих, хто вже досяг успіху.

Забронювати участь

Старт продажу — 21 вересня, переглянути й придбати одяг можна онлайн на сайті RITO або в магазинах бренду.

Читайте також: Модний дім Dior представив круїзну кампанію, натхненну Фрідою Кало: фото

Нагадаємо, що нова форма SkyUp, а саме помаранчеві брючні костюми з хустинкою на плечі та кросівки замість підборів, стали предметом обговорення у міжнародних ЗМІ. Українська авіакомпанія не тільки отримала велике медіа охоплення та підтримку серед жінок зі всього світу, а ще й започаткувала новий тренд у світовій авіації.

Читайте також: Мода осінь-зима 2023-2024: українські бренди випустили нові колекції стильного одягу

Додамо, що компанія не тільки зберегла свій флот та команду під час війни, але й вийшла на європейський ринок, залишаючи діючий офіс у Києві.

«Співпраця українського бренду RITO та авіаперевізника SkyUp, не тільки про підтримку команди та стійкість бізнесу під час війни, але і про гідне представлення українського бізнесу та дизайну на конкурентному міжнародному ринку», — зазначила куратор проекту власниця консалтингової агенції в сфері моди Ольга Цареградська.

Читайте також: Українкою бути стильно: бренд RITO представив колекцію одягу у яскравих відтінках

Політикою компанії є виключно співпраця з українськими дизайнерами та виробниками. Цього року авіакомпанія забезпечила формою також і стюардів, яких перевдягнули у двобортні костюми, що були відшиті на фабриці у Чернігові.