Українкою бути стильно: бренд RITO представив колекцію одягу у яскравих відтінках

бренд RITO
07.03.2023

Нова колекція RITO SS 23 підкреслить характер жінки і додає яскравих акцентів гардеробу. Одяг презентований у сміливих кольорах.

Українські майстрині Пікуль Альона і Діана Онацька використали квітку, як символ відродження та нової сили. Раніше квітка була зображена на багатьох елементах одягу, декору та навіть стінах, нею оздоблювали головні убори та прикраси.

Читайте також: ТОП-10 б’юті-подарунків від українських брендів на 8 березня

Колекція одягу виконана у яскравих відтінках заходу сонця, благородної лісової зелені, піщаного пляжу, червоного вина. А яскраві 3D квіти-броші виготовлені з натурального шовку, зустрічається на принтах колекції та як окремий елемент.

бренд RITO

Фото: Фото: бренд RITO

Читайте також: Науці потрібні жінки: до 25-річчя L’Oréal-UNESCO оголосили про програму для жінок-науковиць

Що стосується офісних образів, то майстри використали шовковисту пряжу, для комфортних поло, штанів, суконь та топів – матову бавовняну.

А hand made плетені капелюхи та сумки з рафії можуть бути гарним аксесуаром для літнього образу.

Читайте також: Українські дизайнерки представили колекцію сезону осінь-зима у Парижі

RITO SS 23 – віддзеркалює новітні тенденції та доповнює як романтичну, так і гранж сторону цього сезону.

Зазначимо, що показ відбудеться 18 березня, у столиці Молдови. У Києві показ не запланований.