На замовлення Українського інституту майбутнього кампанія «Нью Імідж Маркетинг Груп» провела опитування про практики читання серед українців.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.uaНа сайті Українського інституту майбутнього зазначається, що 46% респондентів купували паперові книги впродовж останнього року. Близько 15% витратили на них до 200 гривень, близько 17% – до 500 гривень, 9% – до тисячі гривень і менш як 5% витрачали понад п’ять тисяч гривень на місяць.
Читайте також: Книжкові новинки від #книголав
Електронні книги впродовж останнього року купували близько 17% опитаних. Більшість витрачали на них до 200 гривень на місяць. Аудіокниги впродовж останнього року купували близько 13% респондентів. 7,2% витрачали до 200 гривень, понад 3% – до 500 гривень.
Читайте також: Мовний закон: у деяких книжкових інтернет-магазинах України виявили порушення
Останні новини
- Габріель Гарсіа Маркес: творчі пошуки, кохання й сенс життя
- Новий рекорд: під час третього сходження на Еверест альпіністка Антоніна Самойлова «занесе» туди автора донату для ЗСУ
- Бути жінкою: новий український бренд Ka.El випустив дебютну колекцію, присвячену жіночності і проявам себе
- «Бібліотечний фронт». У тернопільській обласній бібліотеці дитині з Харкова відмовили у книжках
- Безкоштовні тренінги для батьків дітей із інвалідністю. Як взяти участь? Новости на главной
Ще 39% з усіх респондентів зазначали, що в перші весняні місяці вторгнення зовсім не читали книжок.
Читайте також: Книгу «Незламні» майже розкупили: скільки примірників залишилося