Після таких визначних рухів у мережі, як #MeToo, та нещодавно анонсованої впливовими жінками Голівуду кампанії Time`s Up, від виставки Consumer Electronics Show ми очікували якогось більшого розуміння проблеми гендерної нерівності. Але цього, на жаль, не сталося.
Щодня ми працюємо на інфофронті, виствілюючи подвиги українських жінок та впливаючи на світову спільноту інформаційно.
Ми просимо нас підтримати, аби ми й надалі могли виконувати нашу місію на шляху до української перемоги
Підтримати womo.ua
Мова не лише про девайси «для жінок» рожевого кольору, рожево-білих роботес, VR-порноекспонати, роботів-стриптизерок та booth babes, які працюють на стендах розробників. Ці дівчата — тренд із 60-х років. Тоді їх було прийнято винаймати для роботи на «чоловічих» виставках у якості «CES-гідів». Згодом стало модним запрошувати дівчат до участі у виставках не лише електроніки, а й будь-якої техніки.
Мова йде про те, що жодної жінки, яка працює в галузі високих технологій, не було почуто. Цікаво, що CTA, компанія-організатор Consumer Electronics Show, пояснила, що жінок не було залучено до конференцій у якості ораторів через те, що CTA просто не змогла знайти жодної жінки-лідера у ІТ, яка б була такою ж висококваліфікованою, як та решта чоловіків, що брали участь у обговоренні важливих тем та питань. Більше того, CES також потребує офіційного кодекса поведінки з чітко прописаною політикою протидії харассменту. «У нас немає спеціальних правил, оскільки ми припускаємо, що всі працівники офісу будуть поводитися відповідально», — заявила старший віце-президент CTA Карен Чупка у інтерв’ю Reuters.
На цьому тлі лише виділяється захід, проведений компанією Twitter, у якому взяли участь шість жінок-лідерів у галузі технологій — #HereWeAre panel. Ця відносно невелика подія, яка складалася із неформального обговорення досвіду жінок, що працюють в ІТ, довела, наскільки цінною є можливість почути ці голоси. «Цей захід був більш популярним за будь-який семінар CES, що я відвідала», — написала у своїй колонці репортерка Mashable Карісса Белл.
Останні новини
- Фільм «Западня» скоро вийде в український прокат: дата прем’єри, трейлер, сюжет
- На Міжнародному форумі PRNext’24 оголосили переможців Національного рейтингу «Репутаційні АКТИВісти»
- Премія Георгія Ґонґадзе: оприлюднили короткий список номінантів на здобуття відзнаки за 2024 рік
- Колекція «Ukrainian Haute Couture» від Оксани Караванської побачила світ у виставі-дефіле «Розмова птахів» Наталії Половинки
- За 3000 км по домогу. Українські лікарі врятували 4-річну дівчинку з Північної Ірландії Новости на главной
Протягом трьох днів із моменту публікації стріму (с 12 по 15 січня) його продивилися 2 мільйони глядачів. Ви також можете дізнатися, про що йшлося, якщо перейдете за посиланням. Або можете просто підтримати жінок в ІТ, поставивши хештег #HereWeAre. Можливо, наступного року організатори CES теж їх підтримають.
За матеріалами mashable.com
Фото: Sapphire Las Vegas Gentlemen’s Club