Українські бренди Syndicate і Mikki Fingaz випустили спільний дроп: фото

30.05.2023

Українські бренди Syndicate і Mikki Fingaz досягли згоди в конфлікті про авторське право та випускають спільний дроп.

Київський бренд Syndicate випустив новий дроп кепок. В основу принта в передній частині ліг альтернативний логотип Києва, створений Mikki Fingaz, — українським репером та засновником бренду ISSL KYЇV.

Зазначимо, що на початку травня логотип став причиною конфлікту між Mikki Fingaz та Syndicate — артист звинуватив бренд у незаконному використанні його зареєстрованої торгової марки. Але тепер бренди дійшли згоди й вирішили випустити спільний дроп.

Читайте також: Київ — серце України: як українські бренди прославляли столицю України

«Об’єднуватися. Та створювати. У часи, коли у країни є спільний ворог, останнє, що хочеться робити — це сваритися між собою. Адже перемога дається тому, хто має небайдужість, сміливість та єдиність. Ми віримо, що кожен митець має право на самовираження та визнання. На цьому ми і стоїмо», написали представники брендів. 

Syndicate випустив базові кепки в п’яти колорвеях: чорно-білому, блакитному, чорно-червоному, рожево-жовтому та біло-червоному. На передню частину кепок нанесли логотип «Київ» авторства Mikki Fingaz — за його словами, він розробив дизайн ще у 2018 році.

Читайте також: Український бренд THE LACE презентує білосніжну колекцію літнього одягу: фото

Крім того, Syndicate розповіли, що перерахували Mikki Fingaz 125 тисяч гривень як компенсацію, яку він надалі може спрямувати на забезпечення потреб захисників та медиків. Також увесь прибуток з колекції буде направлений до фонду Support AZOV.

«Ми як власники бренда передаємо Олександру суму у розмірі 125 000 гривень, яку він за власним бажанням спрямовує на забезпечення потреб захисників, медиків», – написали на сторінці бренда.

Читайте також: Тренд Лесі Українки: український бренд випустив благодійні ґердани

Нагадаємо, що в травні 2023 року митець Олександр Нестерчук (Mikki Fingaz) поскаржився на використання стритвір-брендом Syndicate логотипа, який створив він і який був зареєстрований як торговельна марка. Бренд на це відповів, що для них логотип створила інша людина, яка, зі свого боку, надихнулася зображенням на одному з блокпостів Києва, додавши, що цим логотипом уже кілька років користуються учасники київського руху «Азов».

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от SYNDICATE KYIV (@sndct_kyiv)