Українські дизайнерки Мері Фуртас і Юлія Пеліпас увійшли до списку The Vogue Business 100 Innovators

12 Вересня 2023

Видання Vogue опублікувало другий щорічний список Business 100 Innovators, в якому зібрали лідерів, засновників та креаторів, що отримали визнання за свою роботу. Серед них і дві українки — Мері Фуртас та Юля Пеліпас.

«Ці дизайнери, бізнес-лідерки та засновниці представляють наступну хвилю лідерства, оскільки вони переосмислюють те, як виглядає успіх у галузі. Через їхні компанії, одяг та історії проявляється нове бачення моди», — кажуть у Vogue Business.

Читайте також: Катерина Дорошевська: Війна стала для мого бізнесу не просто викликом, вона дала потужний поштовх для всіх процесів

Як пояснюють у Vogue, до списку потрапляють люди, які створюють нові ідеї та способи роботи, об’єднують інших навколо життєво важливих цілей, «створюють новий ландшафт моди та краси для майбутніх поколінь».

Він поділений на категорії:

  • Tech and Web3 Innovators, Sustainability Thought Leaders,
  • Beauty Disruptors і Champions of Change,
  • Next-gen Entrepreneurs and Agitators.

Читайте також: Жіноче лідерство в громадському секторі: інклюзивність та емпатія

До останньої цьогоріч зарахували двох українок:

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року у Києві SHE Congress від WoMo об’єднає понад 2000 учасниць та більш ніж 25 спікерок для обміну сценаріями жіночої реалізації. Лідерки бізнесу, ІТ, культури та інших напрямів поділяться досвідом подолання викликів війни, ефективної організації робочих процесів та стратегіями управління.

Забронюйте Вашу участь вже сьогодні!

  • Юлію Пеліпас — засновницю бренда Bettter, який стартував у 2020 році. Грунтуючись на апсайкл-принципах, Bettter сприяє переходу до сталого суспільства та підсиленню екологічного спрямування в індустрії.
  • Мері Фуртас — фешн-фотографку, дизайнерку одягу і засновницю бренда Cultnaked. Від моменту запуску в 2018 році бренд став помітним гравцем на глобальному ринку одягу для вечірок. Cultnaked представлений у багатьох культових магазинах світу, його одягають на концерти та премії знаменитості. Мері Фуртас вийшла з Cultnaked на рівень $2 млн у продажах.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от MARY FURTAS (@maryfurtas)