Український бренд WONA Concept представив нову колекцію весільних суконь: фото

27 Червня 2024

Натхненний жіночою граційністю, бренд WONA Concept представив нову колекцію кутюрної лінії L’Unico. Грайлива, ошатна, вільна, впевнена — відчуття, що лунають у думках кожної нареченої при першому знайомстві з сукнями колекції.

Цього разу дизайнери акцентували на розмаїтті силуетів та створили 20 позицій, що мають унікальні обриси та водночас гармонійно перегукуються між собою. Особливої уваги вартують корсети, які елегантно демонструють плечі, підкреслюють силует коштом баски, затамовують подих мереживними вставками та виблискують лелітками чи перлами.

Серед тканин — мереживо, пір’я, невагомий фатин та глянцеве мікадо, щоб довершити настрій нареченої та дозволити їй виразити свою індивідуальність. Окрім цього бренд WONA Concept подарував другий подих кожному вбранню кутюрної лінії L’Unico, додаючи знімні деталі. Церемонія, офіційна частина та вечірні святкування — одна й та сама сукня органічно перетворюється з традиційно-формальної на більш чуттєве та вишукане.

Турбота як стратегія зростання: як нова HR-культура формує сильні команди

Чому жіноче лідерство сьогодні — це супер-сила, побудована на турботі та гнучкості рішень? Цьогоріч на HR Wisdom Summit ми поговоримо про психологічну безпеку, реінтеграцію після фронту, L&D з реальним результатом і AI в HR. І все — через призму людяності.

Забронювати участь

Про бренд:

Заснований у 2009 році, WONÁ Concept – український бренд весільної та вечірньої моди, який має понад 150 партнерів по всьому світу та два флагманських магазини у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram