«Укрзалізниця» потрапила у черговий скандал через відсутність інклюзивного вагона: подробиці

14.09.2023

Українка Софія Грубова, яка має інвалідність, мусила подорожувати у звичайному вагоні без можливості вийти до вбиральні 18 годин.

Про це пише «Суспільне».

Зазначається, що Софія Грубова їхала потягом Львів — Дніпро. Вона пересувається на кріслі колісному, тому завчасно купує квитки у спецвагонах. Однак під час останньої подорожі Софії довелося повертатися додому у звичайному вагоні, де вона не мала можливості вийти до вбиральні.

Читайте також: Укрзалізниця кататиме ретро-потягом у Києві

«Був звичайний вагон, старий, куди мене треба заносити, у якому недоступна вбиральня, і взагалі, коли сів, крісло треба розібрати або поставити у тамбурі, що не працює, і сидіти аж 18 годин, тобто нікуди ніяк не рухаючись, не пересуваючись», — розповіла жінка.

Читайте також: Укрзалізниця в пілотному режимі запустила жіночі купе: подробиці та маршрути

До цього, за словами Софії, за останні пів року подорожей подібних проблем вона не мала. В «Укрзалізниці» пояснили, що виникла позаштатна ситуація, через яку змінився маршрут потяга з інклюзивним вагоном.

«Додати зазначений вагон до складу потяга або вчасно замінити виявилося неможливим. «Укрзалізниця» перепросила в пасажирки за зміну класу вагона, а також за несвоєчасну комунікацію з цього питання. Можливості попередити форс-мажорні ситуації на колії під час війни є обмеженими, проте сповіщення пасажира про зміни є обовʼязковим, для цього вже переглянуто відповідні процедури для недопущення подібних випадків у майбутньому», — повідомили у пресцентрі «Укрзалізниці» у відповіді на запит «Суспільного».

Читайте також: Влада досі асоціюється з чоловіками. Директор міжнародних представництв ПАТ Укрзалізниця про жінку в політиці та ризики бізнесу з підсанкційними компаніями

Софія Грубова каже, що працівникам «Укрзалізниці» варто було раніше попередити її про зміни, щоб уникнути проблемної ситуації. Наразі вона планує під час наступних подорожей користуватися онлайн-купівлею квитків у спецвагони, оскільки каже, що це зменшить кількість відвідувань залізниці під час планування поїздки.