«Забери мене на Місяць»: фальшива висадка та справжні герої

«Забери мене на місяць» з 10 липня у кінотеатрах

Коул Девіс (Ченнінг Татум) у фільмі "Забери мене на міяць"
02.07.2024

10 липня у прокат виходить гостросюжетна комедія «Забери мене на місяць», події якої розгортаються на тлі історичної посадки космічного корабля «Апполон-11» на Місяць. Коли імідж NASA майже зазнав краху, талановита маркетологиня Келлі Джонс розпочинає безпрецедентну промокампанію, щоб виправити ситуацію. Цим вона неабияк ускладнює роботу над висадкою усій команді NASA. Проте коли Білий дім вирішує, що місія є надто важливою, аби її провалити, Келлі доручають зняти фальшиве приземлення як запасний варіант. Безкомпромісна боротьба за першість розпочинається. Спеціально до прем’єри ділимося з вами ексклюзивними подробицями зі знімального майданчика!

Під час знімання стрічки «Забери мене на місяць» команда отримала підтримку та можливість працювати з технічними консультантами NASA, які відігравали важливу роль у роки існування космічного проєкту «Аполлон».

Келлі Джонс (Скарлетт Йоханссон) і Коул Девіс (Ченнінг Татум) у фільмі «Забери мене на місяць»

Келлі Джонс (Скарлетт Йоханссон) і Коул Девіс (Ченнінг Татум) у фільмі «Забери мене на Місяць»

Хтось скаже, що домовитися про співпрацю з NASA для фільму, який порушує тему фальсифікації висадки на Місяць та зображує уряд США у не зовсім вигідному світлі, — справжня маячня. Адже чимало людей і досі вірить у правдивість теорій змов, попри те що є переконливі докази того, що люди справді побували на Місяці. Чи хотіли б NASA підтримати проєкт, який висвітлює цю ідею навіть у жартівливій формі?

«Багато хто казав нам не витрачати дарма час, намагаючись отримати дозвіл на зйомки в космічному центрі Кеннеді. Проте NASA погодилася розглянути наш сценарій і побачила в історії великий потенціал, а саме можливість відзначити це грандіозне досягнення присвятивши стрічку 400 000 людей, які працювали над програмою».

Келлі Джонс (Скарлетт Йоханссон) у фільмі "Забери мене на місяць"

Келлі Джонс (Скарлетт Йоханссон) у фільмі «Забери мене на Місяць»

Історії цих 400 000 людей створюють обґрунтовану основу для польоту фантазії фільму. Відразу розставимо всі крапки над і: ні, не було надсекретного плану транслювати фальшиву посадку на Місяць замість справжньої. Але те, як «Забери мене на Місяць» зображує відданість героїв роботі та мрію про Місяць… ми трохи додали гостроти історії.

Співпраця з NASA збагатила фільм, адже команда отримала доступ до раніше не бачених кадрів з часів місії «Аполлон». «У фільмі є величезна кількість відеоматеріалу, який був у національному реєстрі і не був показаний у жодному з інших фільмів, — каже режисер фільму Ґреґ Берланті. — Ми отримали чимало фото та відео на ранньому етапі підготовки до зйомок, і вони справді допомогли зняти цей фільм».

Келлі Джонс (Скарлетт Йоханссон) і Коул Девіс (Ченнінг Татум) у фільмі «Забери мене на місяць»

Келлі Джонс (Скарлетт Йоханссон) і Коул Девіс (Ченнінг Татум) у фільмі «Забери мене на Місяць»

Підтримка NASA також відкрила двері для кількох технічних радників, завдяки яким висадка на Місяць стала можливою. «Для нас було дуже важливо відтворити образи людей, які дійсно були там, — розповідає продюсер Кеннан Флінн. — У них є історії, про які ми навіть не могли подумати. Для нас це була змога відтворити частину цієї правди у нашому фільмі — це те, що зробило цей фільм емоційно справжнім».

Джеррі Ґріффін працював керівником управління польотів під час пілотованих місій «Аполлон»; з шести висадок на Місяць він керував командою, яка здійснила три з них. Далі він обіймав посаду заступника директора Космічного центру Кеннді, а зрештою – директора Космічного центру Джонсона в Г’юстоні, «найкраща робота, яку я коли-небудь мав, — це бути керівником управління польотів. Ці роки були дуже успішними; а досвід продемонстрував, на що здатна країна, якщо дійсно над чимось працює».

Коул Девіс (Ченнінг Татум) і Генрі Смоллс (Рей Романо) у фільмі «Забери мене на місяць»

Коул Девіс (Ченнінг Татум) і Генрі Смоллс (Рей Романо) у фільмі «Забери мене на Місяць»

«Керівник управління виконання польотів дуже схожий на диригента оркестру», — пояснює Ґріффін. Попри те, що після «Аполлона-11» минуло понад півстоліття, кілька ключових гравців, у тому числі Ґріффін, все ще з нами та готові поділитися своїми спогадами. Усе це завдяки тому, що NASA робить усе, аби молоді люди переймали досвід у ключових гравців.

«Ми всі були молодими, — каже Ґріффін. — Ушістьох працювали над місією. Мені було 33 роки, коли мене призначили керівником управління польотів. Найстаршому з нас було 36, а наймолодшому — 32. Ми були дітьми, які працювали над серйозною справою».

У фільмі героя Ченнінґа Татума переслідує серйозна невдача: пожежа 21 лютого 1967 року, яка забрала життя астронавтів космічного корабля «Аполлон-1» Ґаса Ґріссома, Еда Вайта та Роджера Чаффі. Трагедія «Апполон-1» — це урок, який сформував сьогодення. Щороку NASA відзначає день пам’яті, щоб винести урок з трагедій та вшанувати загиблих.