Топ-5 книжок для блогерів, спікерів та організаторів виступів

17.10.2023

Ораторське мистецтво — це навичка, яка може зробити чи зламати успіх людини в різних сферах життя. Будь то презентація на роботі, промова на весіллі чи виступ на конференції, ефективне спілкування з аудиторією є цінною навичкою. У той час як деякі люди можуть мати природний талант до публічних виступів, іншим може знадобитися відточити свої навички шляхом ретельної практики та навчання.

Одним з ефективних способів покращити свої ораторські навички є читання книг на цю тему. Люди можуть розвинути свій стиль публічних виступів і стати ефективними комунікаторами, дотримуючись деяких порад і прийомів, які пропонують ці книги. У цій статті наведено 5 найкращих книг про публічні виступи, які допоможуть вам відточити свої ораторські навички.

Читайте також: Усі це читають: 7 бестселерів на Amazon

«Talk Like TED: The 9 Public-Speaking Secrets of the World’s Top Minds» автора Carmine Gallo.

Книга досліджує секрети найуспішніших виступів на TED і навчає, як робити ваші презентації незабутніми.

«Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die» авторів Chip Heath та Dan Heath.

Ця книга допоможе зрозуміти, як представляти інформацію так, щоб вона «липла» до аудиторії. Цінний ресурс не тільки для спікерів, а й для блогерів.

Читайте також: Книжкова поличка головної редакторки: Ґаліт Атлас. Емоційний спадок

«Contagious: How to Build Word of Mouth in the Digital Age» автора Jonah Berger.

Бергер аналізує, чому деякий контент стає вірусним в інтернеті. Ідеально для блогерів і маркетологів.

«Steal the Show: From Speeches to Job Interviews to Deal-Closing Pitches, How to Guarantee a Standing Ovation for All the Performances in Your Life» автора Michael Port.

Книга надає практичні поради щодо підготовки та проведення виступів, а також розповідає, як створити справжнє шоу для вашої аудиторії.

Читайте також: Що почитати в жовтні: захопливі історії, які читаються на одному диханні

«Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content» авторки Ann Handley.

Цей посібник підходить для всіх, хто пише контент у цифрову епоху, від блогерів до маркетологів. Він надає корисні поради з написання якісного контенту.

Читайте також: Як читають українці під час повномасштабної війни — дослідження