В Україні 90% підлітків хочуть бути корисними під час відбудови країни — дослідження

30 Березня 2023
Фото:

Молодь України прагне бути корисною під час відбудови країни.

Про це свідчать дані дослідження благодійного фонду “Клуб добродіїв”.

Зокрема, 87% підлітків відзначають, що найбільше змін у житті трапилось саме під час повномасштабної війни, 83% хочуть дізнатися, як підтримувати себе у складні часи, а 90% прагнуть бути корисними під час відбудови України.

Читайте також: В Україні розробляють новий соціальний проєкт «Від боротьби за свободу до боротьби за інклюзивність»

Рішуча. Справжня. Небайдужа.

17 грудня 2025 року в Києві SHE Congress об’єднає власниць бізнесу, керівниць, медійних і культурних діячок, волонтерок. Під слоганом «Рішуча. Справжня. Небайдужа» учасниці поговорять про вибір, який формує майбутнє, команди та суспільство. На сцені SHE Congress кожна історія рішучості є важливою — про кроки в бізнесі й кар’єрі, освіті й комунікаціях, спорті й здоров’ї, благодійності та волонтерстві. І навіть про ті рішення, на які ще не наважилися — адже це теж частина шляху.

Забронюйте Вашу участь за найкращими умовами!

Зазначимо, молоді люди вважають, що під час відбудови країни можуть стати корисними, розвиваючи економіку та інфраструктуру, зокрема, через волонтерську діяльність. 43% опитаних вже долучалися до волонтерства: збирали кошти для Збройних сил України, плели маскувальні сітки, пакували допомогу чи готували та роздавали їжу.

Читайте також: Самозахист для дівчат: відеоінструкції, як убезпечити себе в громадських місцях

Крім того, майже 70% підлітків знають, ким хочуть стати у майбутньому, хоча й не бачать зараз можливості планувати на довгий період. Водночас молодь прагне відчувати більшу підтримку своїх починань: 59% підлітків хотіли б, аби батьки, друзі чи викладачі підтримували їх сильніше.

Читайте також: У серпні в прокат вийде український фільм «Королі репу»

Додамо, що всеукраїнське соціологічне дослідження «Підлітки та їхнє життя під час війни: настрої, цінності, майбутнє» проводила компанія Kantar з підлітками 13 – 19 років.