Tinder почав співпрацювати з притулками для собак по всьому США в рамках Національного тижня собак і запустив ініціативу «Rescue Matches».
Про це пише Тechcrunch.
Додаток працює з п’ятьма різними притулками в Лос-Анджелесі, Нью-Йорку, Чикаго та Х’юстоні.
Картку профілю усиновленої собаки можна додати до свого профілю Tinder у додатку або на сайті ініціативи. Потрібно вибрати собаку зі списку, а потім завантажити фотографію. Потім фотографія фільтрується із відредагованим зображенням собаки. До неї буде доданий банер з ім’ям собаки, його місцеперебуванням та інформацією про усиновлення.
За даними компанії, опитування, проведене Honest Paws у 2021 році, показало, що 70% людей з більшою ймовірністю прогорнуть вправо по профілю з домашньою твариною.
Останні новини
- Привітання з Великоднем: листівки, вірші, проза
- Найкращі великодні фільми для перегляду всією родиною
- Сприйняття жінкою свого віку: Переосмислення стереотипів та самоприйняття
- Оксана Гутцайт розповіла про пасхальні традиції своєї родини
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 5-12 травня Новости на главной
Щоб відзначити запуск партнерства, собачий соціальний клуб DOG PPL організував фотосесію, на якій самотні люди можуть зустрітися з потенційними цуценятами та зробити професійні фотографії.
Національний тиждень собак завершується 24 вересня, але програма буде працювати до 30 жовтня.