2022 рік докорінно змінив не лише життя кожного з нас, але й бізнес-процеси та підходи до маркетингу. Інструменти, якими ми користувалися до 24 лютого, трансформувалися чи стали неефективними. Аби створити нову матрицю комунікацій, топовий ресурс України про маркетинг MMR ініціює спецпроєкт “Маркетинг — 2023”. Він розкаже про тренди, на які варто спиратися в планування активацій, про ефективні рішення та інструменти, вдалі кейси.
До підготовки спецпроєкту MMR залучає всю експертну спільноту — опитування галузі триватиме до 7 лютого включно.
Керівники з маркетингу та комунікацій найбільших українських компаній та агенцій вже готують для спецпроєкту інформацію про топ ефективних методів управління репутацією, розвиток CRM маркетингу, метавсесвіт, систему соціальних комунікацій, інфлюенс-маркетинг та багато іншого.
Ми спільно визначимо, які ж маркетингові інструменти будуть максимально ефективними у 2023 році, чи варто інвестувати в офлайн-маркетинг, як ефективно побудувати стратегію просування в період глобалізації бізнесу.
Генеральний партнер проєкту digital-агентство Ланет CLICK. Серед усіх учасників опитування буде розіграно сертифікат на послуги у розмірі 5000 грн, який дасть знижку до 50% загальної вартості робіт. Використати сертифікат можна на всі послуги агентства.
Останні новини
- Шукайте те, що буде приносити задоволення: Олена Наумова про життя, спорт та роботу
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 13-19 травня
- Христина та Григорій Решетники: Знаєте, як пощастило тим, у кого є можливість зателефонувати мамі та таткові?!
- Чого навчила мене мама: 12 українок розповідають про своїх матусь
- Сальвадор Далі: життя ексцентричного генія Новости на главной