Бути жінкою: новий український бренд Ka.El випустив дебютну колекцію, присвячену жіночності і проявам себе

17.04.2024

Стилістка Катерина Левченко запустила бренд Ka.El, щоб сфокусуватися на більш жіночному та елегантному повсякденному одязі для жінок. Саме тому дебютна колекція складається з костюмів, приталених лонгслівів, топів з відкритими плечима та інших речей, які підкреслюють фігуру і дають можливість створити стильні і водночас комфортні образи.

“Півроку тому я активно працювала стилісткою і розуміла, що мені потрібно масштабуватися у сфері моди. Тому вирішили створити власний бренд Ka.El, який закриє потребу у жіночих образах на будь-який випадок життя: від прогулянки з дитиною до святкування дня народження. Головне – відчувати себе жіночно та привабливо”, – зазначає Катерина Левченко, засновниця бренду Ka.El.

Читайте також: Червоний — тренд модниць цієї весни: що пропонують українські бренди

Дебютна колекція бренду весна-літо 2024 присвячена жінкам, які люблять бути помітними і отримувати задоволення від своїх проявів. Це сміливі та розкуті жінки, які відчувають себе відкрито та щасливо. Вони живі і відчувають різні емоції, а одяг допомагає проявити власну жіночність і відчувати задоволення від себе в будь-який момент.

Досягнути цієї цілі допоможуть напів прозорі лонгсліви з відкритими плечима, костюми з шовку, які підходять на щодень та для особливих подій, сітчасті светри та сукня на запах. Особливу увагу в колекції приділили деталям – приталені силуети, актуальні декольте з квадратним вирізом, асиметричні вирізи, напівпрозорі тканини. Усе це відповідає головній ідей та концепції бренду Ka.El – бути натхненною та отримувати задоволення від самої себе.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram