Червоний — тренд модниць цієї весни: що пропонують українські бренди

Червоний — це один із найпопулярніших кольорів у моді, який іде на рівні з чорним та білим.

15.04.2024

Обмаль часу на весь текст?

Читати спойлер

Цієї весни найбільш популярним і трендовим кольором став червоний та всі його відтінки — темно- та світло-червоний, томатний, кораловий, вишневий, бордовий, малиновий тощо.

Червоний — найголовніший колір цього року, все почалося з новорічної ночі й тривало з новим подихом та сміливими рішеннями до весни 2024 року.

Як жінкам, так і чоловікам варто звернути увагу на цей колір, адже він символізує впевненість та силу, що до вподоби символу року Дракону. Дівчата можуть доповнити червоне вбрання елегантними прикрасами, які не відвертатимуть увагу від образу.

Читайте також: Для пристрасної та стильної бізнеследі: діловий гардероб на весну від українських брендів

Тому ми підготували для вас добірку червоних нарядів від українських брендів, які у тренді цієї весни.

SARNA

Бренд SARNA, що родом із Закарпаття, пропонує міксувати відтінки молодої зелені та теплої карамелі, сміливий червоний врівноважує стриманістю молочного, а трендовий вишневий залишає звучати соло.

Основою нової колекції бренда весна-літо 2024 року стали костюми з вовни, льону та штучної шкіри. А також у капсулі шовкові спідниці, лаконічні сорочки та топи-бюстьє.

L’eskizzo

У новий сезон український бренд L’eskizzo входить з колекцією, створеною у колаборації з давньою подругою бренда Мариною Мартинів, персональною та fashion-стилісткою, засновницею школи стилю Pump та платформи для fashion-експертів FÉMATCH. Кожна річ із колекції VERNAL EQUINOX становить собою симбіоз персонального стилю Марини Мартинів та ДНК L’eskizzo.

Читайте також: Трендові сумки для жінок на весну-літо: топ-20 пропозицій від українських брендів

Це мінімалістичні структурні силуети, обʼєм, який підкреслює тендітність, акцентні деталі та різноманіття фактур. Так, у  капсулі поєдналася делікатна віскоза, бавовна, невагома прозора літня вовна та костюмна вовна пастельних відтінків — екрю, кольору слонової кістки, туманно-сірого, небесно-блакитного та бежевого, з контрастними вкрапленнями темно-синього цупкого деніму і вишневої штучної шкіри.

 CICI COCO

Одна з найгарніших зйомок і колекцій за останній час — це весняна колекція від бренда CICI COCO. Бренд вирішив йти в ногу з трендами і випустив шкіряні та бавовняні жіночі речі у головному кольорі 2024 року.

Anoeses

Український бренд інтимного одягу та аксесуарів Anoeses випустив новий дроп URBAN REBEL на весняний сезон, до якого вперше увійшов streetwear. Тепер речі Anoeses можна носити й на вулиці, і в ліжку. Але навіть у streetwear-речах вони не зраджують свій основний стиль гостроти та бунтарства. Anoeses розробили одяг, який ідеально відповідає стилю життя кінкстерів, любительок вечірок та шукачок пригод. Навіть якщо ви складаєте кежуал-лук, стилізація навіть однієї з їхніх новинок гарантує унікальність вашому вбранню. 

Новий колір латексу Burgundy Red завдяки своїй глибині та динамічності змушує латексні вироби заграти по-новому.

RITO

Український бренд RITO презентував колекцію SS24, створену в колаборації з художницею Ліліт Саркісян. Трикотажна частина колекції представлена фактурними джемперами, смугастими футболками, укороченими жакетами, спідницями довжини міді та штанами з віскози. Усі речі можна поєднувати й носити сетами. Колірна гама колекції повторює відтінки флористичних картин Ліліт: насичений ягідний, яскравий помаранчевий, ніжний світло-рожевий, а також глибокий зелений колір листя та блакитний відтінок, який нагадує небо. Проте ми виокремили яскравий та трендовий колір цієї весни — насичений ягідний.

Gepur

У бренда Gepur нова колекція MALVA, яку створили спільно з мисткинею Танею Бонею і яка повертає нас у ніжність і спокій. Повернення до жіночності, тренд на легкі тканини, що наче оповивають тіло, coquettecore в українському прочитанні. Проте хочемо акцентувати вашу увагу та головний колір сезону і його вишуканість і речах нової колекції бренда.

COOSH

Український бренд COOSH презентував свою нову весняну колекцію 2024 року у найпопулярнішому відтінку весни — бордо. У колекції представлені не тільки шкіряний жакет, спідниця та корсет, а й бавовняна сорочка та яскраво-червоні балетки.

I AM

«Пальто без рукавів Cherry Coat — та сама вишенька на торті, коли хочеться класичного і водночас особливого» — саме так львівський бренд I Am описує один із хітів нової весняної колекції. Ця річ ідеально вписується у мінливий настрій квітневої погоди, коли ще потрібно вберегти себе від непередбачуваних вітрів, але водночас хочеться вже залишити важкий верхній одяг у шафі. Також до колекції увійшли й інші вишневі речі — жилети, спідниці, куртки, светри та блузи.

AnnK

Бордовий має ефектний вигляд на довгих пальтах або брючних двійках, а ще помітно пожвавлює аксесуари. Найсміливіша пропозиція цієї весни в АnnК — пухнасті туфлі, у яких просто хочеться насолоджуватися життям.

«Ми любимо експериментувати, тому в наших дизайнах часто використовуємо різноманітні кольори, тканини та форми», — пише бренд. 

Якщо ви не готові до такого сміливого взуття, бренд випустив шкіряні мюлі з відкритим носком і п’ятою червоного кольору.

Queenfluence

Український бренд жіночого одягу Queenfluence презентує перший дроп після ребрендингу — раніше його знали як 19store. Засновники Queenfluence, натхненні жіночою силою та запалом, створюють одяг, що дарує відчуття безмежної впевненості та мотивує диктувати власні правила. До дропа увійшли боді та топи — вкорочені, зі збірками, з відкритою спиною чи мереживні — вони створені, аби кожна мала змогу транслювати свій настрій крізь одяг.

PASKAL

Безстрашна чутливість — власний бренд одеситка Юлія Паскаль створила у 2013 році. Її політ фантазії виточений з допомогою лазерного різання — гострий інструмент оформлює невагомі шматки тканини у метелики, бантики й квіти.

«Фантазія, яку можна носити» — опис вбрання PASKAL на сайті бренда суголосний моєму враженню про айтеми, що закохують у себе людей all over the globe: від Бйорк і Моніки Белуччі до Кеті Перрі та Періс Хілтон.

 

WKMF

Бавовняний кардиган із застібкою на ґудзиках вільного крою та круглим вирізом прикрашає весняну колекцію бренда WKMF. А колір червоно-помаранчевий не тільки виділяє з натовпу, а й вдало поєднується з іншими речами бренда.

Keep

Сукня statement у червоному кольорі — яскравий елемент колекції WOMAN, який не потребує додаткової стилізації, адже бренд створив сукню максі з розрізом до коліна і стилізував її спідницею, яка імітує пелюстки квіти, що розцвітає. Сукня має приталений фасон, що в комбінації з еластичним матеріалом створює ідеальну посадку по фігурі. Спідниця зручно одягається завдяки резинці, що комфортно фіксується на талії, також ви можете самостійно регулювати її посадку.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram