Для пристрасної та стильної бізнеследі: діловий гардероб на весну від українських брендів

Створюємо образ справжньої та стильної бізнес-леді разом з українськими брендами.

23.03.2024

Українські бренди цієї весни порадували великою кількістю колекцій, новинок та змін. WoMo зібрав найкращі весняні колекції українських брендів для ділових жінок. В цій добірці ви знайдете верхній одяг, штани, костюми, светри, піджаки, сукні та багато іншого одягу, який буде в тренді цієї весни.

Office core: сучасний діловий стиль одягу 2024 року для жінок

Office core (Офіс-кор) — один з головних трендів 2024 року, і ми із задоволенням поділимося його прикладами в нашій весняній добірці колекцій від українських брендів. Цей напрямок не про суворі офісні комплекти в чистому вигляді, а їхню розслаблену адаптацію до повсякдення з нотами casual і спорту: яскравими кольорами й принтами, спортивним взуттям і акцентними аксесуарами.

Читайте також: WoMo-каталог прикрас: нові колекції ювелірних виробів від українських брендів

З офіс-кор вам не доведеться змінювати звичний гардероб. Достатньо трохи зменшити формальність в улюблених класичних комплектах, і ви матимете стильний і актуальний вигляд, і не тільки на роботі.

Проте ми не могли пройти повз класики, стриманих й елегантних образів від українських брендів, які сподобаються діловим леді. Тому пропонуємо переглянути приклади ділового гардероба від вітчизняних брендів у нових колекціях на весну-літо 2024 в нашій добірці.

ТОП-35 колекцій на весну від українських брендів для ділових жінок 

MOCKO

Львівський бренд MOCKO презентував колекцію, що транслює різних жінок через різні образи. Речі з капсули служать полотном, на якому кожна жінка може намалювати свою унікальну історію, обравши класичний костюм у смужку, леопардові штани чи спідницю, шкіряний корсет або ж простий та зрозумілий спортивний костюм. В кожному випадку річ буде відображати багатогранність жінки.

O’KRYK

В новій колекції «Пошук», що натхнена настроєм змін, трансформації та пізнання себе — бренд O’KRYK експериментує з позиціями і вперше анонсує сумку на плече. Також хочемо відзначити сукню з відкритою спиною, чорні прямі брюки та яскраві светри з мериносу.

STRELNYKOVA

Український модний бренд STRELNYKOVA презентує нову весняну колекцію «La Femme Fatale», яка була інспірована романтичною атмосферою весняного Парижу. Дизайнерка Ксенія Стрельникова балансує між романтичністю та сексуальністю і передає вишуканий стиль сучасної француженки завдяки поєднанню розкішних тканин, елементів вишивки та бездоганних ліній крою. Флагманом дропу La Femme Fatale став оздоблений мереживом, камінням та ручною вишивкою оксамитовий корсет.

Vivons

Аристократичні троянди пишним цвітом зацвіли на мінімалістичних речах з весняної колекції українського бренду Vivons: від повітряних блуз та сміливих мініспідниць до класичних жакетів, які завдяки квітковому декору з уніформи офісних робітників перетворились на образи закоханих дам.

Yutto

Інтеграція офіс-кору до повсякденного гардероба у весняній колекції Yutto. На весну бренд підготував колекцію в якій поєдналися графічні силуети, вкраплення ягідних відтінків, лаковані фактури та зрозуміла і необхідна класика. В капсулі класичні брюки зі стрілками на високій посадці та пряма максі спідниця у двох кольорах — чорному та масляно-жовтому (один з основних небанальнмх кольорів сезону). Також в дроп увійшли лаковані куртки, одна з яких також в трендовому кольорі бургунді. Насичений бургунді радять поєднувати зі світлими відтінками жовтого, бежевого блакитного, салатового та коричневого. Та головною героїнею колекції стала максі сукня-пальто. Розширений плечовий пояс, графічний силует, глибокий виріз — все це підкреслює сексуальність, силу і впевненість жінки, яка надягне цю річ. Можна носити як сукню та як легке пальто-накидку.

THE LACE

Від в’язаних трикотажних текстур до розкішних шовково-сатинових тканин, італійської вовни та структурованої бавовни — у THE LACE різноманіття текстур та кольорів. Звертаємо вашу увагу на коричневі кольори та бежеві відтінки, вкорочені пальта, сатинові комплекти, які можна доповнити жакетами, а також довжина міні в сарафанах та спідницях.

JUL

JUL старалися зробити речі, що стануть основою позачасового гардероба. Універсальність колекції простежується у класичних брючних костюмах і оверсайз сорочках, топах і сукнях різної довжини. Бренд приділив особливу увагу зоні декольте, де базові асиметричні лонгсліви по-новому інтерпретують багатошаровість. А березнева прохолода наштовхнула засновницю і креативну дизайнерку бренду Юлію Логвін на пошуки ідеального верхнього вбрання — навесні бренд  JUL пропонує зігріватись у пончо з капюшоном, м’яких парках та у бомбері з костюмованої тканини.

Diadia

Повноцінна весняна колекція Diadia вийшла цієї весни, і в ній прямо багато образів. У колеції бренд передає весняний настрій та свіжість. Бренд найкраще робить базові речі, тож до них можна йти за тренчами та в цей раз вкороченими жакетами.

Fashionista 

Колекція Fashionista транслює ідею бренду про безлімітний гардероб, даючи можливість легко поєднувати елементи між собою та інтегрувати їх в базову капсулу.

iam

Український бренд iam присвятив весняну колекцію зрілій красі, силі жіночності та Львову. Основою весняної колекції стали костюми — на перший погляд, стримані і класичні, та зі знаковою для бренду «родзинкою». Наприклад, чорний і молочний жакети мають відкриту спину із розрізом та зав’язками. Вишневий жакет доповнюється спідницею міні такого самого кольору та пальтом-жилетом, виконаним у довжині максі. Довга чорна костюмна спідниця має розріз спереду і дві стрілки, імітуючи класичні штани. А блакитна сорочка класичного крою має некласичні оздоблення у вигляді декоративних бантів. Окрім класичних, до колекції увійшли дві пари штанів, виконаних з гіпюру — молочного і чорного кольорів.

Nué

Український бренд жіночого одягу NUÉ презенутував нову колекцію блискучого одягу для жінок, які не бояться виділятися та експерементувати. Ця колекція про елегантність, сміливість та сексуальність.

CATSSUIT

У новій весняно-літній колекції бренд вдався до експериментів: класичні мінімалістичні моделі ускладнив грою з довжинами, додаванням акцентних деталей та поєднанням прозорих елементів з більш цупкими фактурами. Провівши паралель між одягом та квітами, CATSSUIT створили вишукано-грайливу лінійку, що чарує пудрово-рожевими, небесно-блакитними та іншими відтінками.

O.TAJE

У новій колекції O.TAJE помічені експерименти з плетінням. Натхненний весною, бренд розбавляє базу речима, лаконічність яких ускладнена шнурівкою або повʼязками. В основу палітри лягли фісташковий, білий та блакитні відтінки. Перший дроп весни команда присвятила ніжності й тактильності, втілюючи відчуття у нових для себе формах: мінісукнях А-силуету, вільних жилетах та джемперах.

Читайте також: Головні убори від українських брендів

Також бренд O.TAJE увійшов у весняний сезон з колекцією Pre-Spring, речами, що відображатимуть внутрішню глибину та зовнішній спокій, роблячи акцент на коричневому кольорі. В дропі представлені базові лонгсліви, джемпери-поло, светри з високим коміром, кардигани та сукні.

L’eskizzo

L’eskizzo присвятили нову колекцію зрілому коханню «DEVOTION». Команда бренду занурюється в справжнє значення романтики та надихається зрілим коханням, наповненим взаєморозумінням, вірністю та теплом. Колекція обертається навколо розкішного темно-червоного відтінку – глибокого бордового з коричневим підтоном, доповненим невагомим блакитним і прозорим рожевим. Колірна палітра теж підкреслює зрілість і відсутність відвертої провокативності. Капсула містить вже знайомі нам елементи тейлорингу L’eskizzo — стримані брючні костюми зі структурованими жакетами, блейзер із підкресленою лінією талії, а також двобортний смокінг із рукавами-кейпом та грайливий костюм із мікрошортами. І хоч ці силуети ми вже бачили, весь смак в деталях: корсетні вставки, сміливі вирізи та прозорі тканини підкреслюють інтелігентну спокусливість одягу. Центральним елементом колекції стало пальто, яке можна носити як сукню на голе тіло.

One by One

One by One нагадує новою колекцією «Self love» про любов до себе. Капсула передає сміливо-грайливий та кокетливий настрій. Речі, в які вже так і хочеться одягти. Можна обрати міні сукню у квітковий принт чи міні спідницю та футболку зі стразами, або ж класику у вигляді костюму в смужку чи поєднання синіх джинсів з білою сорочкою.

Нагадаємо, що раніше бренд One by One випустив благодійну колекцію патріотичного одягу разом з Катериною Осадчею.

FRÉO

FRÉO — староанглійською мовою означає «жінка». Жінка для бренду основний мотиватор та джерело натхнення. Весняний сезон 2024 року український бренд FRÉO відкриває заглибленням у свою історію. Новою роботою бренд хоче показати, що робить більше, ніж просто одяг.

Весняна колекція FRÉO вийшла насичена благородними відтінками, незвичайними текстурами та влучним балансом між функціональністю та витонченістю. В речах поєднуються обʼємні форми й чіткі лінії, що вимальовуються у головний меседж — бути особливою, а тобто — бути собою. Вагому частину колекції займає весняний верхній одяг. Тренчі у позачасовому оверсайз силуеті та прямому крої зі штучної шкіри у двох відтінках, пальта оверсайз силуетів, бомбер з цупкого, водовідштовхувального льону та піджак у маскулінному крої. Під верхній одяг бренд пропонує светри з бавовняної пряжі, мінімалістичні сукні, класичні сорочки та комплекти з футболок зі спідницями та штанами.

Andre Tan

Український дизайнер Андре Тан продовжує дивувати та експериментувати. Його нова колекція «Дотики» — вишуканий мінімалізм з елементами етно та вкрапленнями фірмових яскравих принтів. Нова колекція якнайкраще допомагає жінці проявити себе, висловити будь-який свій настрій та бути доречною в найрізноманітніших умовах та дрес-кодах. До своїх дизайнерських рішень цього разу дизайнер додав і дещо неочікуване — гусака!

Гусак — одна з повноправних моделей колекції, та водночас відіграє дуже символічну роль, допомагаючи підкреслити важливість сімейних цінностей.
За словами Андре Тана, гусак для нього — це своєрідний символ стародавньої української домівки та затишку.

Okinuri

Одяг Okinuri ідеально підходить для свідомого споживання та активного способу життя. Під кредо “тижні моди нащодень”, бренд втілює філософію свободи вираження себе. У першій колекції представлені як більш спокійні капсульні сети: лляні штани, вʼязані довгі жилети і блейзер, так і більш акцентні айтеми: вʼязана напівпрозора сукня і спідниця, які можна міксувати між собою.

У технологічному світі Okinuri лишається вірним традиціям та цінує прості речі. Бренд використовує виключно ті матеріали, що відповідають їх стандартам лагідності до тіла та довговічності. Кожен айтем колекції містить елементи хенд-мейд. Наприклад, кожна вишита квітонька на navy blather має унікальний дотик майстра, і ви не знайдете навіть двох однакових пелюсток.

JULIA POMOSHKO

Мінімалістичний дизайн, вивірений крій, моделі поза часом, преміальна якість, та натуральні італійські тканини — це про пальто від JULIA POMOSHKO. Бренд презентував нову колекцію весна-літо 24 «INSPIRANCE»— поєднання натхнення та відродження. Палітра фарб передає красу квітучої весни: ніжні кремові тони, яскраві акценти кольорів і м’які, пудрові відтінки дають можливість створити легкі та свіжі образи.

 

VEM VET

Коли приходить час купувати одяг на весну, не забувайте про бренд VEM VET. Окрім своїх регулярних моделей, в цьому сезоні вони презентували міські костюми в кількох кольорах та водонепроникні максі тренчкоти з шарфом.

NYNI

Бренд змінив назву, раніше VISH перейменувався на NYNI [нині]. Незмінними залишилися повага та любов до ручного вʼязання, підтримка і робочі можливості для українських майстринь. В першій колекції оновленого бренду «PODYH» місце знайшли вже знайомі бестселери, а також нові вироби з натуральних матеріалів. Серед речей кардиган Gunia та костюм Feelings, спідниця плахта у нових кольорах, а також нові айтеми: джинси, бермуди та спідниця-міні з гудзиками ручної роботи.

KULAKOVSKY

У своїй новій колекції весна-літо Артур Кулаковський згадує неймовірний життєвий шлях Берти Рапопорт, однієї з перших жінок-морських капітанів у світі. Вона народилася в Одесі, але її пам’ятають як одну з найсильніших і найвидатніших жінок ХХ століття далеко за межами її рідного міста. Її сміливість піти проти соціальних норм того часу і йти за своєю мрією всупереч усім є основним джерелом натхнення весняно-літньої колекції KULAKOVSKY.

Колекція SS 2024 поділена на два блоки: переосмислена класика KULAKOVSKY, яка відображає ДНК бренду, і сучасні версії класичних силуетів ХХ століття. Дизайнер використовує замшу та потерту шкіру, щоб підкреслити вінтажність силуетів. Окрім верхнього одягу, бренд презентував асиметричні спідниці міді з м’якої шкіри, бунтарські міні, які ідеально поєднуються з потертими байкерськими жакетами, а також нові сумки в техніці Mosaica із залишків шкіри після виробництва курток.

A.Mi

Обираючи між мінімалізмом і багатством фактур, перевагу все частіше надають другому — особливо, коли це різноманіття таке, як у новій колекції A.Mi. Створюючи дроп, команда преміум-бренду звернулась до архетипів. Бренд в колекції Pervisna спирається на теорію Юнга, створивши вбрання відповідно до чотирьох жіночих архетипів.  Статусний жіночий фрак й акцентна шкіряна рукавичка — правителька, футуристична жилетка й а-подібна спідниця для чаклунки, мереживна блуза з обʼємним каптуром й коктейльна сукня з гобеленовою фактурою призначена мислительці, а костюм з з корсетом-воланом та накидною спідницею — коханій.

keepstyle

У новій колекції бренду keepstyle під назвою «Woman» команда вирішила не транслювати конкретний єдиний стиль, а поекспериментувати. Натхненням послугували мистецтво та природа — вони, на думку креативної директорки Лєри Куткової, не носять жодних масок. За принципом «відмовитись від загальноприйнятих норм» були створені круті спідниця та сукня, що нагадують квіти.

NAZARELLI

В новій колекції бренду NAZARELLI представлені романтичні блузи з органзи та шовку, базові «чоловічі» сорочки з бавовни, класичні брюки та жакети з вовни та шовкові максі-спідниці. Детальніше про колекцію та бренд можна прочитати тут. 

BAZHANE

Український бренд BAZHANE зняв справжній fashion-фільм на вулицях Парижа задля нової спокусливої колекції Spring’24.

«Бунт — форма внутрішньої непокори. Автентична та експериментальна, вона по праву належить вільним від встановлених обмежень людям. Свобода від упереджень — нове самоусвідомлення», — описують настрій колекції та кампейну в бренді.

 

OUN

Весняний сезон дизайнерка Вікторія Крутік розпочала з колекції, присвячені морській тетатиці. Вона роздумувала над водою як прототипом матерії, що приймає будь-яку форму — якорем стали морські й океанічні відтінки, а роль особливостей дісталась вʼязаним аксесуарам ручної роботи. Вони приймають химерні форми, що віддалено нагадують мушлі й коралові рифи й стають органічним продовженням варіативних костюмів й невагомих суконь. Маючи досвід роботи в архітектурі, Вікторія інтегрує у вбрання власного авторства складні лінії, довершуючи ансамбль витонченими текстурами. В результаті народжується самобутній тандем стилю, вишуканості й невагомої енергії стихії.

CICI COCO

Кожна жінка заслуговує відчувати себе впевнено та привабливо незалежно від дня, кожна має бути в центрі уваги та почувати себе комфортно. Колекція бренду CICI COCO стане для жінок тим самим інструментом самовираження та нагадуванням про те, наскільки «Я» унікальна та важлива!

У весняну колекцію увійшла новинка — спідниця-пояс плісе в двох кольорах, яку бренд стилізує із жакетом та палаццо, а також нові максі жилети з обрізаними рукавами та акцент на талію у вигляді плетеного поясу й стильний тренч. Також у новій колекції бренд порадував розширеною лінійкою розмірної сітки до XXL розміру.

MY x MY

Надихаючись спогадами про часи, коли ми відпочивали за містом і читали твори Джейн Остін та сестер Бронте, бренд MY x MY презентує колекцію Novel. Квіткові візерунки, легкі тканини та рюши, наче ті самі твори, де кожна сторінка приносить новий поворот сюжету.

«Ми переконані, що сукні — це чудовий вальс, котрий зливаючись із вітром жіночності, обрамляє фігуру чарівними лініями і вишуканими деталями», — коментує нову колекцію команда бренду.

J’amemme

Розписана пастельними акварелями з яскравими неоновими відтінками, нова колекція J’amemme неначе занурює нас в атмосферу загадкової краси вічного саду. Лінійка Artificial Flower Garden присвячена міфічному місцю за межами реального світу, де гіперболізовані екзотичні квіти застигли у своєму сяйві.

«Я уявляю наші речі такими ж вічними, як таємничі квіти, які створені залишатися поза межами сезонів і часів, завмерши у своїй красі. Кожна деталь колекції розповідає історію, яка не знає місця, часу та меж», — розповідає дизайнерка бренду Юлія Ярмолюк.

Deep

Бренд Deep випустив жіночну весняну колекцію, надихаючись офісною стилістикою. Докапсули жіночних повсякденних речей увійшли спідниці міні та міді, класичні широкі брюки, сорочки з асиметричною застібкою, що роблять красиву талію, вʼязані комплекти з кардигану та бра, короткі бомбери зі штучної шкіри і стьобані жилети та кімоно. А ще дуже гарна маленька чорна сукня, яка відразу вирішить питання, що вдягати на роботу чи більш офіційні події. Проте, якщо зовсім класичні речі не ваш стиль, в капсулу додали жилети та кімоно, які дозволяють міксувати стилі.

MUSTHAVE

Український бренд MustHave показав нову весняну колекцію одягу. До колекції увійшли, зокрема, довгі атласні сукні, з квітковими принтами та в різних кольорах, жакети і штани, комбінезони та сукні-комбінації.

MASHSH

Маша Єфросиніна перезапускає свій бренд одягу MASHSH з переосмисленою концепцією, айдентикою та сайтом. Перший дроп оновленого MASHSH вийшов мінімалістичним. До нього увійшли піжами в різних кольорах, сукні в білизняному стилі, повсякденні костюми, а також стьобані халати.

ROÁR

Український бренд ROÁR випустив капсулу вечірніх образів «Vacanza», яка стала логічним продовженням попередніх колекцій. Окрім елегантних купальників у стилі княгині Монакко Грейс в колекцію увійшли напіврозорі брюки та спокусливі сукні з блискучими деталями, що будуть доречні як на вечірці на морському узбережжі чи палубі яхти, так і на святкуванні у бал-румі в фешенебельного готелю.

«Капсула «Vacanza» символізує свято, а слоган нової колекції «party wear — everywhere» означає, що тільки вам вирішувати, де і коли відбудеться вечірка і особлива нагода для святкування», — кажуть у бренді.

KAYT

Після ажіотажу на червоний колір, бренди частіше почали використовуваим бордовий та коричневий колір у своїх весняних колекціях. Відтінки, які можуть і привернути увагу, і стати основою для тих самих стримано розкішних образів. Винний та шоколадний кольори самодостатні та найкраще виглядають в абсолютно лаконічних речах, приклад цьому — проста максі сукня в підлогу. Також бренд KAYT пропонує її ще в пісочному кольорі.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram