ФОРУМ НОВОЇ ОСВІТИ – це відкритий простір, де діти висловлюють свої думки та ідеї, а дорослі мають можливість почути їх та допомогти втілити у реальність заради нового майбутнього. Унікальність форуму полягає у тому, що діти є беспосередніми учасниками заходу, а їх думки є важливою основою для подальшого обговорення проблематики у фаховому середовищі. Усі учасники форуму об’єднуються задля того, щоб поставити у центр спілкування дітей, та спільно працювати над системою, яка матиме унікальний підхід до кожної дитини та дозволить отримувати задоволення від навчання.
Програма:
Програма форуму складатиметься з п’яти тематичних секцій:

- МОЄ ПРАВО НА НОВЕ МАЙБУТНЄ
- Я І МИСТЕЦТВО
- Я І ФІЛОСОФІЯ
- Я І НАУКА
- НОВІ МОЖЛИВОСТІ
1 червня — День захисту дітей
секція: МОЄ ПРАВО НА НОВЕ МАЙБУТНЄ
15.30 – відкриття конференції
учасники – діти
запрошені гості – Марина Порошенко, Лілія Гриневич, Микола Кулеба
Свежие новости
- Беременным стоит подождать с вакцинацией от COVID-19: говорит ВОЗ
- 74 человека погибли в Украине от домашнего насилия: в 2020 году
- Генсекретарем Парламентской ассамблеи Совета Европы впервые стала женщина
- Смена школы – важный этап в жизни как родителя, так и ребенка. Школа КМДШ приглашает на обучение
- Британский журнал Glamour посвятил диджитал-обложку любви к себе Новости на главной
Обговорення за участю дітей та гостей
теми обговорення: освіта майбутнього / права дітей очима дітей / недитяча робота дитячих омбудсменів / толерантність у багатоманітному світі
2 червня
секція: Я І МИСТЕЦТВО
І сесія – обговорення за участю дітей та експертів
теми обговорення: музеї /творча освіта / сучасне мистецтво / стимулювання розвитку креативного мислення / естетичне виховання / толерантність та право дитини з особливими потребами на творчий розвиток
результат: діти пропонують власне бачення та разом з експертами розглядають модель уроку, який би розвивав їхній творчий потенціал
ІІ сесія – виступ хедлайнера
«Як пізнавати світ через мистецтво?»
ІІІ сесія – воркшопи
3 червня
секція: Я І ФІЛОСОФІЯ
І сесія – обговорення за участю дітей та експертів
теми обговорення: філософія як основа мислення / критичне, креативне та турботливе мислення – «creative, critical and care thinking» / культура мовлення та мислення: комунікативні навички / діалог / дебати / толерантність / емоційний інтелект
результат: діти пропонують власне бачення та разом з експертами розглядають модель уроку, який би давав їм навички критичного мислення
ІІ сесія – виступ хедлайнера
«Чому потрібна філософія у ХХІ ст?» Професор Джінван Парк – Президент МО «Філософія для дітей країн Азії та Океанії», співзасновник Корейської академії навчання філософії в школі, експерт ЮНЕСКО, провідний експерт з методики «Філософія для дітей» у Азійсько-тихоокеанському регіон
ІІІ сесія – воркшопи
4 червня
секція: Я І НАУКА
І сесія — обговорення за участю дітей та експертів
теми обговорення: стимулювання інтересу до науки та наукових пошуків / наукові організації та конкурси / технічні та наукові музеї / новітні технології та методики в освіті
результат: діти пропонують власне бачення та разом з експертами розглядають модель уроку, який би розвивав навички винахідника.
ІІ сесія — виступ хедлайнера
«Як виховати новатора?»
ІІІ сесія – воркшопи
5 червня
секція: НОВІ МОЖЛИВОСТІ
Програма для батьків:
- Емоційний інтелект дитини
- Теорія поколінь
- Методи ненасильницького спілкування
- Відкритий світ: навчання за кордоном
- Необхідні навички у ХХІ ст. Як обрати професію майбутнього
- Коучинг у вихованні
- Різнобічний розвиток дитини