Український бренд DZHUS презентував колекцію архітектурного одягу: фото

23.04.2024

Презентована під час тижнів моди у Парижі й Берліні, на виставці Premium Berlin і в варшавському концепт-сторі TFH, колекція DZHUS SS24 є глибоко символічною, адже в алегоричний спосіб рефлексує над еволюцією особистості.

В новому сезоні Ірина Джус спроєктувала свій архітектурний одяг на базі культивованих атрибутів жіночого та чоловічого соціальних наративів. Творчиня переймається питанням про доречність соціальних «норм», звертаючись до візуальних індикаторів фемінної та маскулінної репрезентації.

Цього разу DZHUS спекулює щодо упізнаваних видів прикрас і аксесуарів, наділивши їх у власній інтерпретації здатністю перетворюватися на одяг. Елементи класичного дрескоду кардинально деконструйовано, а знаковий інноваційний крій DZHUS забезпечує перехід з однієї категорії гардероба до іншої.

Читайте також: Українські мотиви у весняних колекціях: одяг, аксесуари, посуд

Сьогодні DZHUS змальовує свого героя поза гендерними обмеженнями — це є водночас і відповіддю на стрімке зростання попиту на дизайни бренду серед чоловічої аудиторії, і гостро особистою алюзією дизайнерки до власної небінарної ідентифікації.

За останні півтора року Ірина Джус пізнала численні життєвизначальні інсайти – як і будь-який українець. Війна послужила дороговказом до справжніх цінностей і щирих прагнень кожного індивіда. Процес переосмислення власного «Я» часто вимагав пожертвувати тим, що раніше здавалось основоположним, оголюючи натомість найбільш вразливі творчі ресурси — і врешті втілився у потужному гуманістичному меседжі.

Читайте також: Червоний — тренд модниць цієї весни: що пропонують українські бренди

Ірина Джус свідомо оминає колір, зберігаючи максимум простору для конструкторських та технологічних експериментів. Капсула DZHUS SS24 несе в собі розмаїття високих алегорій та вражаючий спектр модифікацій. До прикладу, сукня з балаклавою, що відстібається, імітує манекен-бюст для демонстрації прикрас, котрий височіє на задрапірованому п’єдесталі; сумку-шопер «зібрано» з деталей блейзеру; вечірня сукня повторює силует краватки; бюстгальтер сформовано з двох кепок; а весільний вінець виявляється рукавичками зі щільно переплетеними на маківці пальцями.

Про бренд DZHUS:

DZHUS – концептуальний бренд одягу та аксесуарів, що отримав міжнародне визнання завдяки багатофункціональним речам з матеріалів cruelty-
free. Інновації крою, запроваджені дизайнеркою Іриною Джус, допомагають мінімізувати фізичний шопінг, разом з тим створюючи розмаїтий і екологічний гардероб з кількох виробів-трансформерів.

З початком війни бренд релокувався до ЄС, зберігши виробництво у Києві, і віддає 30% своїх прибутків на потреби українських зоозахисних організацій.

Від заснування DZHUS у 2010 р. всі вироби створюються виключно з етичних матеріалів.

У 2019 р. бренд нагороджено в номінації Cruelty-free Fashion від Best Fashion Awards.

У 2015 р. бренд увійшов до шорт-листу International Woolmark Prize і зараз продається в Японії, Китаї, Італії, Бельгії, Португалії, США, ОАЕ, Саудівській Аравії, Кувейті, Австралії, Польщі та онлайн по всьому світові.

DZHUS носять Onuka, Jamala, Alina Pash, Катерина Павленко (Go_A), Ірена Карпа.

Розроблений передусім як жіночий, одяг DZHUS пропонує широкий спектр унісекс-силуетів і позагендерних стилізацій.

Бренд співпрацював з кінопроєктами The Hunger Games, Star Trek Discovery та відомими б’юті-лейблами Saco та Davines.

Колекції DZHUS презентуються під час Paris Fashion Week, Berlin Fashion Week, Ukrainian Fashion Week, Milan Design Week, International Fashion Showcase London, Brussels Fashion Week, Helsinki Fashion Week, Vegan Fashion Week у Лос-Анджелесі, Milan Design Week, Dutch Design Week, Designblok Prague, Feeric Fashion Week у Румунії. Дизайн DZHUS висвітлюється в топових міжнародних медіа: Vogue, Dazed&Confused, Harper’s Bazaar, Elle, L’Officiel, Marie Claire, Cosmopolitan, Elle Decoration, Kaltblut, ASVOF, Dezeen.

Читайте також: 

Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: FacebookTelegramInstagram