У Великобританії 6 із 10 батьків вважають, що просування дитячих товарів сприяє укріпленню стереотипів, повідомляє Thomson Reuters Foundation. Принцип «рожеве для дівчат, а синє для хлопців» формує сприйняття того, що можуть, а чого не можуть робити діти, пишуть у своєму звіті соціологи, провівши масштабне онлайн-опитування по всій країні для The Fawcett Society.
Такої ж думки дотримуються експерти у галузі освіти. Вони стверджують, що кольорове розділення формує у дітей думку про те, що є прийнятним, а що є не прийнятним для їхньої статі, а в подальшому таке сприйняття оточуючого світу впливає на їхній вибір професії.
Соціологи із The Fawcett Society закликають ритейлерів «відкинути стереотипи та використовувати свої маркетингові інструменти відповідально», наголошуючи на тому, що 6 із 10 респондентів, які мають дітей, впевнені, що іграшки та інші товари сприяють укріпленню стереотипів у малечі.
Поступово ритейлери звертають увагу на дану проблему та намагаються вжити заходів. Так, у 2011 році лондонський магазин іграшок Hamleys реорганізував товари за категоріями, а не за статтю. У 2017 році універмаг John Lewis зняв ґендерні ярлики із дитячого одягу.
Голова The Fawcett Society Сем Сметерс підкреслила, що ґендерні стереотипи лежать в основі постійного нерівності, підривають самооцінку дітей і обумовлюють їх очікування. «Факти свідчать про те, що не існує такого поняття, як жіночий або чоловічий мозок, але ритейлери продовжують створювати і увічнювати ґендерні відмінності аби забезпечити продажі продуктів», — сказала вона.
Останні новини
- Що дивитись на Netflix у травні 2024 року: 52 найочікуваніших фільмів та серіалів
- На першій зустрічі ком’юніті «Майстерня сенсів» обговорили секрети гармонії
- В Україні створили навчальну програму для жінок, які хочуть стати трактористками
- «Вишивана Україна»: У ТРЦ Gulliver стартує благодійний проєкт до Дня вишиванки за участі захисниць та ГО «Землячки»
- Сонце у пігулці: звідки береться вітамін D, або Як його отримати, не вживаючи препарати? Новости на главной
Комісія, створена The Fawcett Society, до якої увійшли депутати, соціологи, освітяни, ґендерні експерти, має на меті домагатися якісних змін в політиці. А результати даного опитування буде надано міністрам британського уряду, а також бізнесменам і педагогам.
Відмітимо, що опитування проводилося під час гострих дебатів стосовно токсичної маскулінності, які виникли в наслідок кампанії #MeToo. У опитуванні взяли участь 1018 людей.
Джерело: news.trust.org