Засновниця онлайн-ритейлера Nasty Gal Софія Аморусо планує запустити нову соціальну мережу для підприємниць. Стартап отримав назву Girlboss Professional Network, повідомляє Techcrunch.
«Соцмережі для бізнесу, які є сьогодні, — це минуле сторіччя. Резюме застаріли як спосіб репрезентації себе. Girlboss стане місцем, де учасниці зможуть виразити себе повністю і розповісти про те, хто вони є», — прокоментувала Аморусо.
Під час реєстрації користувачкам буде запропоновано продовжити фрази: «Я добре вмію …», «Я хочу навчитися …» і «Я хочу познайомитися з …». Однак принцип роботи платформи не відрізнятиметься від будь-якої іншої соцмережі. Сайт складатиметься з таких розділів, як «Стрічка», «Особисті повідомлення» і «Групові чати».
Джерело: Techcrunch
Останні новини
- В Україні з’явився безоплатний чатбот, який допомагає батькам навчитись проживати важкі емоції та навчити цього свого дітей
- Різниця між класичним, сучасним та стародавнім виноробством: у BIOLOGIST Wine Club пройшов захід з історії світового виноробства
- «Щоденник нареченої Христа». Документальна стрічка Марти Смеречинської вийшла в онлайн-кінотеатрі
- У Києві з’явився рекордний мурал із зображенням Валерія Залужного
- Де купити паску чи панетоне на Великдень-2024: топ-17 місць та ціни Новости на главной