Міжнародний фестиваль «Каннські леви» — ключова подія для креативників, на якій обирають найкращі роботи у сфері реклами та визначають міжнародні тренди. Цього року вже три українські проєкти отримали нагороди на фестивалі.
Про це пише MMR.
Київська креативна агенція Bickerstaff.734 отримала бронзу у категорії Design/Creation of a New Brand Identity за брендинг заповідника «Хортиця».
«Невічний логотип. Брендинг для Зони, яка зникає» від BANDA AGENCY, Kyiv / THE OTHER LAND, Kyiv у категоріях Creation of a New Brand Identity, Posters отримав срібного лева.
Останні новини
- Щасливі діти: 7 правил виховання від Віктора Круглова, видавця дитячих книг
- Україна на Євробаченні-2024: де дивитися і як голосувати
- Даша Квіткова та Назар Задніпровський у дубляжі сімейної пригоди «Уявні друзі»
- На київському фестивалі AdoptMe Days кожен зможе знайти пухнастого друга
- В Україні вперше відбудеться конкурс вертикальних відео Новости на главной
Робота Motherland Pride від SAATCHI & SAATCHI UKRAINE у категорії Spatial & Sculptural Exhibitions and Experience отримала бронзу.