Виробник аксесуарів для бриття та догляду за тілом Gillette Venus запустив ролик під назвою «It’s Time to Care (For Your Pubic Hair)» за участю американської реперки Princess Nokia. Крім того, бренд також розширив свою колекцію продуктів для догляду за лобковим волоссям та шкірою.
Про це пише MMR.
Princess Nokia читає реп про те, що не можна соромитися лобкового волосся, незалежно від того, зголені вони, видалені воском або відрощені. Пісня продовжує відданість бренду боротьбі з лобковим волоссям і буде опублікована у всіх соціальних мережах Venus.
Раніше компанія запустила вірусний анімаційний відеоролик під назвою The Pube Song в рамках кампанії бренду 2021 року # SayPubic, яка була запущена разом з колекцією Venus Pubic Hair & Skin.
«Мені подобається, що Venus використовує всі засоби, необхідні для того, щоб людям було зручно говорити «лобкове» волосся. Як авторка пісень та реперка, я спілкуюся зі своїми шанувальниками, допомагаючи їм проявити себе. З цієї причини я рада працювати з Venus, щоб просувати це важливе послання, яке дозволяє жінкам комфортно говорити про своє тіло», — сказала Princess Nokia.
Останні новини
- Де купити паску чи панетоне на Великдень-2024: ТОП-17 місць та ціни
- Іспанія – Мальта — Болгарія: Анастасія Позичайло про побудову кар’єри в Україні з-за кордону та виклики, які довелось подолати
- Виставка про ненасильницький опір “Небачена сила” відкриється в Українському домі
- Про силу українських жінок. Jerry Heil та alyona alyona показали свій номер для Євробачення-2024
- Порада дня від психолога: Як покращити концентрацію уваги? Новости на главной
Бренд сподівається продовжити боротьбу із соціальними нормами, а також заохочувати жінок почуватися комфортно у власному тілі та шкірі.