5 речей, які допоможуть розвиватися вашому бізнесу у 2022 році

23.12.2021

Олексій Сімончук, журналіст угруповання «Знать!»

Акцент на співпраці з лідерами думок, автоматизація бізнес-процесів, персоналізовані пропозиції та інші нововведення допоможуть будь-якому бізнесу краще розвиватися в новому році. Олексій Сімончук — журналіст угруповання «Знать!», що пише про бізнес, маркетинг, IT та новітні розробки для всіх сфер життя людини, розповів, що та як треба зробити для того, щоб бізнес залишався актуальним і приносив більше грошей у 2022-му.

Співпраця з інфлюенсерами

Багато брендів уже використовують лідерів думок для залучення клієнтів із їхньої аудиторії. Але індустрія інфлюенс-маркетингу постійно розвивається — зараз вона зросла приблизно до $14 млрд.

У майбутньому брендам буде складніше створювати достатню кількість контенту, тому вони дедалі частіше звертатимуться до інфлюенсерів у Instagram, YouTube, Facebook, Twitter, TikTok, вкладатимуть гроші в рекламу такого контенту, щоб відстежити охоплення та аудиторію. Сьогодні бренди переважно співпрацюють з інфлюенсерами з Instagram (67%), але найближчим часом очікується колосальне зростання маркетингового впливу в TikTok.

Також зараз зростає довіра до мікроінфлюенсерів, які показують кращу залученість аудиторії. Тому реклама в блогерів із невеликою кількістю підписників може працювати ефективніше.

Автоматизація бізнес-процесів

Автоматизація бізнес-процесів — це використання технологій для автоматизації повторюваних і ручних повсякденних завдань. Вона дає компаніям змогу виконувати бізнес-процеси з мінімальним втручанням людини або без нього.

Ось що ви можете автоматизувати: продажі, підтримку та спілкування з клієнтами, внутрішні процеси, спілкування із замовниками та постачальниками, комунікацію всередині команди, перенесення даних, платежі та багато іншого.

Щоб автоматизувати бізнес-процеси, необхідно впровадити BPM-систему. Це набір інструментів, метою якого є допомога в управлінні бізнесом: він моделює операційні, підтримувальні та керівні процеси. Після внесення моделей виконання завдань у CRM їх можна контролювати за мінімальної участі людини.

Персоналізація пропозицій

Штучний інтелект для бізнесу може замінити продавця-консультанта в онлайні. Він пропонує клієнтам індивідуальні рекомендації на основі історії покупок та поведінки на сайті.

Як показують дослідження, персоналізований досвід важливий для 71% покупців. Тому це хороша можливість, щоб їх утримати. Брак персоналізації призводить до поганого клієнтського досвіду, і за таких обставин багато користувачів просто не повернуться на сайт.

Якщо раніше товарні рекомендації добиралися вручну та часто були нерелевантними, то наразі вони складаються автоматично та є максимально релевантними. Наприклад, клієнт може побачити товар улюбленого кольору та взагалі бачити лише ті пропозиції, які цікаві конкретно йому.

Це вигідно для всіх — покупцям простіше знайти бажане, а бізнес отримує більше продажів.

Розвиток мобільних продажів

За даними Oberlo, виторг онлайн-продажів у світі до 2024 року складе $6,4 трлн.

Зростання електронної торгівлі частково зумовлене збільшенням частоти використання мобільних пристроїв. Покупці дедалі частіше купують зі смартфонів чи планшетів. Oberlo прогнозує зростання обсягу купівель з мобільних пристроїв у світі до $3,79 трлн.

За даними Statista, на початок 2022 року близько 73% покупок у світі будуть здійснюватися з мобільних пристроїв.

Також варто розуміти, що просто адаптації інтернет-магазину під смартфон уже недостатньо. Треба наголошувати на створенні відповідного купівельного досвіду. Ось що варто робити:

  • Використовувати при розробці підхід mobile first — інтерфейс та функціонал сайту мають бути спочатку адаптовані під смартфони.
  • Враховувати особливості покупок з мобільних пристроїв.
  • Провести юзабіліті-тестування та опитати покупців, чи зручно їм робити покупки зі смартфона.
  • Додати можливість оплачувати товари за допомогою Apple Pay, Google Pay, QR-кодів.

Впровадження електронного документообігу

Електронний документообіг — це механізм роботи з цифровими документами. Він здійснює концепцію безпаперового діловодства. Це ефективна альтернатива паперовим документам. Завдяки ЕДО електронний архів не займатиме місце в офісі, а працювати з документами стане набагато швидше, зручніше та ефективніше.

Перехід організації на електронний документообіг дає ще одну важливу перевагу — це фінансовий зиск. Компанії в такому разі більше не треба витрачати гроші та час працівників на зустрічі для підписання паперових документів, їздити до різних районів міста або взагалі до інших населених пунктів, а також платити за доставляння документів кур’єром чи поштою.

Щоб впровадити у своїй компанії електронний документообіг, потрібно вибрати та встановити систему ЕДО. В Україні працює кілька систем, які зроблять роботу компанії більш ефективною, зручною та економною.