Сruelty free та екологія: sustainability івент-конференція Garnier Green Beauty

29.04.2024

Аби підтримати такі важливі теми, як екологія та cruelty free, напередодні Дня Землі, 18 квітня 2024 року, у Києві відбулася екологічна івент-конференція від Garnier, світового лідера у сфері краси — Green Beauty. Ця подія відзначилася не лише своєю унікальністю, але й важливим посланням про екологічність та сталість розвитку, які впроваджує бренд.

Місія Garnier — свідома краса для всіх. Саме тому бренд розробив стратегію Green Beauty, спрямовану на зменшення негативного впливу на довкілля.

Під час конференції представники Garnier розповіли про досягнення бренда щодо екологічної відповідальності. Зокрема, 99% інгредієнтів продукції вже є веганськими, а уся продукція офіційно схвалена Cruelty Free International. Але найважливішим було оголошення про плани до 2025 року: усе поковання буде повторно використовуваними та придатними до перероблення, а всі виробничі об’єкти перейдуть на 100% використання відновлюваних джерел енергії.

Анна Юник, бренд-менеджерка Garnier в Україні: Наша програма базується на трьох китах: трансформація власних виробництв, аби не виходити за планетарні межі; залучення наших партнерів, медіа та молоді до ідеї сталого та екологічного способу життя; а також ми робимо внесок у вирішення світових екологічних проблем.  

Проте саме молоде покоління отримало особливу увагу від Garnier. Студенти столичних вишів були запрошені на захід, щоб ознайомитися з проєктами у сфері сталого розвитку. Ця ініціатива покликана надихнути молодь на активну участь у розв’язанні екологічних проблем та формуванні свідомої екопозиції.

Під час івенту-конференції гостям запропонували унікальні можливості долучитися до екологічних ініціатив. Однією  з найпопулярніших був майстер-клас з апсайклінгу, де разом із дизайнеркою кожен міг створити новий елемент для свого гардероба із власних старих речей, надаючи їм друге життя.

Крім того, на заході діяв сортувальний корнер, де гості мали можливість дізнатися про важливість та правильність сортування пакувальних матеріалів для їхнього подальшого перероблення. 

Кожен учасник мав можливість пройти інтерактивне тестування на екологічність свого життєвого стилю за допомогою «Твоє sustainable передбачення». Цей тест дозволяв оцінити екологічні звички та дізнатися, як вони впливають на довкілля, стимулюючи учасників до більш екологічно свідомих рішень.

Важливі українські проєкти Garnier Green Beauty:

  • «Подбай про енергоживлення лікарень»: вдалося зібрати 14 мільйонів гривень на закупівлю систем безперебійного енергопостачання з сонячними панелями для чотирьох лікарень у Чернігівській та Миколаївській областях.
  • «Надай друге життя пакованню Garnier»: понад 2,6 тонни пластику зібрано та перероблено. Натепер кошики для збирання пластикових паковань Garnier встановлені у 73 магазинах мережі Watsons та у 127 магазинах мережі Eva, де за жовтень 2023-го — лютий 2024-го вдалося зібрати понад 2,6 тонни пластику. Амбіційна мета для бренда на 2024 рік — зібрати 5 тонн пластику.
  • Освітня місія: залучення молодого покоління до екологічних проблем.

Окрім Garnier на івенті зібралися спікери, які не лише ставлять питання екологічності та сталості в Україні, але й поділилися знаннями та досвідом, пропонуючи унікальні підходи до збереження довкілля.Серед іншого гостям розповіли про фільм, який варто подивитись кожному, кого хвилює питання довкілля. 

Згідно з дослідженням Українського екологічного фонду, у 2023 році понад 70% українців визнали забруднення довкілля серйозною проблемою, а понад 60% заявили, що готові змінити своє життя для зменшення негативного впливу.

Тетяна Шевченко, Business Development Director Factum Group, провела презентацію на тему «Еко — (не) на часі» та змусила замислитися про важливість розв’язання екологічних проблем у сучасному світі. Вона підкреслила, що знання — це ключ до успішного майбутнього нашої планети.

Антоніна Пашніна, старша менеджерка зі сталого розвитку L’Oreal Україна, розкрила ініціативи компанії у цій галузі, підкреслюючи роль кожного у збереженні планети та важливість постійного пошуку нових ідей та технологій для збереження природних ресурсів.

Марина Ковальчук з ГО «Let’s do it, Ukraine», розповіла про важливість цифрового прибирання, а також дала поради щодо екологічних звичок у повсякденному житті, доводячи, що кожен може зробити свій внесок у збереження довкілля.

Людмила Циганок, генеральна директорка «Офісу сталих рішень» та президентка Professional Association of Environmentalists of The World, підкреслила важливість прийняття сталих рішень у всіх сферах життя, наголошуючи, що лише спільними зусиллями ми можемо забезпечити майбутнє для наших нащадків на цій планеті.

Віталій Годзула, комерційний директор Releaf Paper в Україні, відзначив важливість альтернатив класичному паперу та розкрив можливості використання опалого листя у виробництві, що допомагає зменшити вплив нашої діяльності на довкілля.

Так, гості дізналися, що використання опалого листя для виробництва паперу дозволяє ефективно застосовувати природні ресурси, які вже є наявними в природі, замість вирубування нових дерев. До того ж використання опалого листя може допомогти зменшити викиди вуглецю, оскільки цей процес вимагає менше енергії та ресурсів порівняно з традиційним методом виробництва паперу з деревини.

5 захопливих фактів про екологію

  • Понад 80% сміття може бути перероблено та використано повторно, зменшуючи негативний вплив на довкілля.
  • Один великий дуб може забезпечити достатньо кисню для чотирьох осіб протягом одного року.
  • За даними Всесвітнього фонду дикої природи (WWF), приблизно 80% всіх видів життя на Землі перебувають у тропічних лісах.
  • Бджоли та інші комахи, що запилюють, забезпечують приблизно одну третину всієї світової їжі, допомагаючи забезпечити різноманіття та врожаї планети.
  • Морські водорості та рифи абсорбують майже 70% вуглекислого газу у світових океанах, допомагаючи знижувати вплив парникових газів на клімат.