В «Укрзалізниця» официально начал работать центр обслуживания клиентов через Facebook Messenger. Об этом официально сообщили в соцсетях компании.
Так, «горячая линия» через месенджеры на данный момент работает в тестовом режиме, жалобы принимают с 8:00 до 20:00.
Каждый может обратиться со своими жалобами, предложениями или вопросами на официальную страницу или по контактному номеру 0800-50-3111.
Шановні пасажири!Укрзалізниця удосконалює контактний центр😃. Ми запустили ще один канал комунікації з пасажирами у…
Останні новини
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 5-12 травня
- Український бренд жіночого одягу NZlook випустив весняно-літню новинку: фото
- У Києві вдруге пройде Український Будівельний Конгрес та церемонія нагородження незалежної будівельної премії «Творець року»
- В Україні з’явився безоплатний чатбот, який допомагає батькам навчитись проживати важкі емоції та навчити цього своїх дітей
- Різниця між класичним, сучасним та стародавнім виноробством: у BIOLOGIST Wine Club відбувся захід з історії світового виноробства
Новости на главнойОпубліковано Укрзалізниця — Ukrzaliznytsia Четвер, 20 лютого 2020 р.