1 липня об 11:00 маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина в рамках проєкту MMR Edu проведе лекцію на тему, як бренду залишатись в етері під час війни: досвід MEGOGO.
Валерія говоритиме про особливості комунікації під час війни: про що кричати, а де помовчати, про проєкти, що допомагають суспільству, та партнерства: чому слід об’єднуватись, і як це впливає на бізнес-результати та як не втрачати аудиторію та запускати нові продукти в найскладніші часи.
Доступ до лекції за донатом. Реєстрація за посиланням.
Проєкт MMR Edu творений для тих, хто хоче вчитися, хто шукає відповіді на свої запитання, хто почав стратегічні зміни і не знає, яким шляхом рухатися. Ми залучаємо найкращих фахівців своєї справи, аби вони ділилися своїм досвідом та інсайтами.
Нагадаємо, отримати доступ до попередніх лекцій Оксани Коваль про діджитал під час війни та Олени Дерев’янко про трансформацію системи управління бізнесом у нових реаліях можна тут і тут.
Останні новини
- Семюель Морзе, винахідник і художник: картини, телеграф та азбука однієї людини
- Хто такі завліти в театрі? Чим вони займаються в українському театрі та як потрапити у професію? Розповідає Марина Бортник-Гулевата
- Афіша тижня: що подивитися, послухати та куди сходити 29 квітня-5 травня
- Як прикрасити дім до Великодня: найкращі ідеї святкового декору своїми руками
- Slow Food: Філософія смаку та усвідомленого споживання Новости на главной