Американський виробник засобів для догляду Dove запустив кампанію #KeepTheGrey, покликану протидіяти дискримінації жінок із сивим волоссям.
Про це пише Wonderzine.
Кампанію запустили після того, як відому канадську журналістку Лізу Лафламм звільнили з каналу CTV National News через своє рішення припинити фарбувати волосся. Лафламм пропрацювала на каналі понад 35 років.
У межах кампанії Dove змінив свій золотий логотип на сірий у соціальних мережах «Старіти – це прекрасно. Ми всі повинні мати можливість робити це на власних умовах і без жодних наслідків», – зазначили автори проєкту.
Dove також оголосив, що пожертвував 100 тисяч доларів канадській некомерційній організації Catalyst, яка допомагає створювати інклюзивні робочі місця для всіх жінок.
Останні новини
- Перші: Кетрін Хепберн, яка випередила епоху й 60 років царювала на вершині Голівуду
- Не варто впадати у депресію – фахівчині, яка довела свій професіоналізм під час війни, знайдеться місце в поточній чи іншій компанії: переможниця Народного рейтингу найкращих фінансових директорів України 2023 року Юлія Пономаренко про подолання викликів
- 21 травня відбудеться відкритий діалог: Секс «Не на паузі»
- Проєкту «Дитинство без війни» — 2 роки
- Що таке синдром втрачених можливостей? Пояснює психологиня Новости на главной
Бренд також закликав жінок публікувати свої фото з чорно-білим фільтром і додати гештег #KeepTheGrey, щоб підтримати жінок із сивим волоссям.