Як зазначає, Ольга Бояндіна, директорка з клієнтського сервісу бренд-маркетингової агенції “Grape” — особисто для неї початок війни став своєрідним тестом на витривалість, зібраність і відданість своїй роботі. Команда, яку вона очолювала в той момент, через різні причини просто розсипалася. Значна частина колективну прийняла рішення розпочати нове життя за кордоном і там же ж шукати роботу. Рекламний бізнес загалом – який традиційно покладається на молоді кадри – втратив левову частку талановитих працівників. За гарних спеціалістів почалася справжня боротьба. Однак, Ольга змогла відбудувати команду наново. І сьогодні її відділ став і чисельно більшим, і якісно кращим. А це значить, що не треба боятися змін, вони можуть бути на краще.
Загалом, індустрія реклами та маркетингу передбачає тісну взаємодію з людьми. Постійна комунікація з клієнтом – це будні. Лише так можна зрозуміти його потреби, відчути бажання і задовольнити їх. Більше того, це спілкування має бути максимально відкритим і чесним, тільки так можна здобути повагу замовника і побудувати співпрацю на основі довіри. Крім цього, треба частіше делегувати, давати можливість співробітникам проявити ініціативу, а з нею відчути відповідальність і гордість за вдало реалізовані проєкти.
“Сьогодні я в офісі. Надихаюсь видом Андріївської церкви з вікна і працюю з колективом офлайн. Це справжнє щастя відчувати енергетику колег, моментально зчитувати емоції, дихати одним повітрям. Розумію це як ніхто інший, адже, останні півтора року працюю у змішаному форматі. Безперечно, COVID-19 навчив нас працювати дистанційно, але живого спілкування нічим не замінити. У креативній індустрії віддалена робота – непроста історія, адже, повторюся – наш бізнес про людей і для людей. Чудово, що сучасні ІКТ дозволяють оптимізувати спілкування”.
Для ефективного управління командою на відстані Ольга рекомендує:
- Збільшити кількість статусів, так проміжних чеків;
- Регулярно спілкуватися з членами команди, обовʼязково через відеокамеру;
- Запровадити метрики для оцінки продуктивності співробітників;
- Поглибити неформальну комунікацію в колективі (чати для неформального спілкування, віртуальні кав’ярні і т. д.).
Для мене, як для керівника, дуже важливий моральний стан кожного члена моєї команди.
Останні новини
- Українська стрічка «Я померла в Ірпені» отримала ґран-прі фестивалю LINOLEUM 2024
- Перемоги та виклики мальовничого Парижу: читаємо уривок із книги «Паризька кулінарна школа»
- Пам’ятна монета «Сергій Параджанов» незабаром з’явиться в Україні
- День Бердянська проведуть у Києві, Львові та Запоріжжі
- Відпустка на один день: Sheepland у Київській області Новости на главной
Стан тривожності та дисбалансу дуже виріс, зараз максималь важливо бути ще більш імпатичнимии і цінувати кожну людину, бо наш бізнес — це і є люди.
Для зменшення тривожності, ми вчимося говорити, проговорювати всі проблеми в голос, нічого не залишати в середині, бо наодинці одна маленька не проговорена проблема створює велике глобальне вигорання.