WoMo-знахідка: косметичний бренд sense education

sense education
20.03.2023

Нещодавно в Україні з’явився новий бренд косметики догляду за шкірою. Як засновникам вдалося під час війни запустити дійсно якісний бьюті-бренд, ми розповідали в інтерв’ю. Сьогодні ж розповімо саме про продукцію та чому варто на неї вернути увагу. 

Бренд sense education уже три місяці випускає продукти з вражальними рішеннями мила, гелів для душу, лосьйонів, кремів та гомажу. Усі аромати для продукції розробляють власноруч у тандемі з українськими парфумерами. Незабаром очікуються перші релізи від співпраці із французькими парфумерним домом. 

Складові кожного засобу підбирали ретельно, адже команда бренду вважає, що косметика має бути екологічною, прогресивною не викликати алергії та дарувати насолоду, бо головний принцип під час створення засобів — це Nature + Innovation. Тож перед випуском обрали для вивчення найкрутіші світові бренди. Під час виробництва ретельно відбирають найдоцільніші та найдієвіші природні моноінгредієнти (олії, екстракти, гідролати тощо), які доповнюють сучасними світовими компонентами та комплексами компонентів з різних куточків світу. Все це допомагає отримати якісні, безпечні та дієві композиції, які підходять усім типам шкіри.

Аромат — візитівка бренду sense education, бо має композиції, які лишаються на шкірі й після миття, проте не нав’язливо, а тендітно розкриваючись

 

sense education

СПА у власній ванній

Засновниця бренду Вікторія Ноздрачова розповідає, що вони приділили багато уваги не тільки ароматам, а й складу. Консистенція, прозорість, колір — усе має значення. Добре попрацювавши над лінійкою гелів для душу, у команді кажуть, що досягли того, аби після душу шкіру від гелю не сушило, а пом’якшувало. Так само із лосьйонами для тіла, які мають не тільки гарно зволожувати, а й швидко поглинатись, мати круту текстуру, класний аромат і сучасні складові.  

Гомаж, або скраб, можна використовувати як для всього тіла, так і окремо для рук. Його функція — знімати ороговілий шар шкіри, аби компоненти усіх наступних засобів краще працювали.  Гомаж варто купувати навіть для задоволення, адже це масаж, що сприяє мікроциркуляція крові та оновленню шкіри.

Використання гомажу — один із тих ритуалів, який пропагує команда бренду.  Оздоровчий ритуал догляду за собою, аби не тільки шкіра стала ніжнішою та зволоженою завдяки олії, а щоб людина відчула розслаблення та насолоду від поєднання п’янкого трунку та приємного масажу. 

У виготовленні гомажу використовують набір різних ексфоліантів: це крихта абрикосової кісточки та крихта кокосової шкірки,  тобто часточки різного розміру, які роблять масажні рухи ще приємнішими та ефектними.

Ці прості дії дуже цінні зараз, адже у наш час важливо вміти покращувати самопочуття та психоемоційний стан за допомогою таких простих речей 

Вікторія Ноздрачова каже, що у них є власний список бан-компонентів, тобто таких, які вони в жодному разі не використовуватимуть. Аби створити високоякісний продукт, команда орієнтувалась на бьюті-засоби преміумкласу, спілкувалась із технологами і завжди думала, як зробити так, аби, стоячи в одному ряду з ними, бути конкурентоспроможними?

Створення крему для рук теж цікава історія. По-перше, унікальна парфумована композиція у трьох ароматах: базилік, дачна смородина та бреді (тобто аромат різдвяного печива та пирога). По-друге, легка текстура кольору шампань, яка швидко поглинається. А по-третє, алюмінієві туби, які не ламаються через спеціальний фіксувальний шар зсередини. До речі, ці туби виробляють у Харкові, про що можна прочитати тут.

Успіх у прагненні до досконалості

Дуже багато уваги та сил приділяється тому, аби враження від засобу було найвищого рівня. Жодних компромісів із якістю, жодних поступок заради швидшого виробництва. Бо користувачі варті найкращого продукту. Аби досягти фінальної формули крему, sense education 10 разів повертали формулу та переробляли, доки не досягли досконалості. І так, вони її досягли. 

 

Анастасія Ніколаєнко

Новини партнерів