У всьому світі країни починають вводити щеплення громадян від COVID-19. З цією метою влада вводить схеми пріоритетності для масової вакцинації громадян.
Пріоритетні групи розподіляють на окремі вразливі категорії: за віком або специфікою роботи (медики, поліцейські). Так, в Індонезії виділили ще одну вразливу групу претендентів на вакцинацію — інстаграм-інфлюенсери.
Уряд Індонезії пояснює таку стратегію тим, що саме інфлюенсери можуть переконати свою аудиторію зробити вакцинацію.
Так, індонезійський телеведучий Раффі Ахмад із 50 млн аудиторію в інстаграм, вже взяв участь у програмі вакцинації і закликає аудиторію не боятися робити щеплення від COVID-19.
В результаті очікується, що популярні артисти мають викликати довіру громадян Індонезії до щеплення, адже за даними опитування, вакцинуватися від коронавірусу готові поки тільки 37% жителів Індонезії.
Останні новини
- Як смачно приготувати весняну спаржу: три перевірених рецепти і два смачних соуси
- ТОП-7 цьогорічних екранізацій популярних книг, які варто подивитись
- Уривок із книжки «Гіпотеза кохання» Алі Гейзелвуд
- В Україні з’явилася навчальна платформа для людей з музичної індустрії
- Із Кейт Вінслет у головній ролі. Компанія RoadsideFlix анонсувала вихід фільму «Лі» про життя військової фотографки Лі Міллер Новости на главной