Відомий український бренд Etnodim знов потішив поціновувачів новою капсульною колекцією. Вона присвячена популярному львівському журналу «Нова Хата», який видавався з 1925 по 1939 роки у Львові.
Видавці сподівалися, що часопис заохотить читачок до української мови і писали на сторінках видання про західноєвропейську та світову емансипацію, проблеми жіночого руху та гендерну рівність. Пізніше на сторінках журналу почали розповідати про домашню культуру у широкому сенсі.
«Нашу команду надихнула історія створення журналу, адже на той час він уже був новаторським, друкувався українською мовою, був візуально стильний і прогресивний, несучи амбітну ідеологічну мету», – зазначають в Etnodim.
Під час створення колекції дизайнери надихалися обкладинкою третього випуску журналу 1925 року. Нова капсула складається з двох тематичних сорочок у стилі унісекс, «не привʼязані до гендерних уявлень про одяг».
Читайте також: Нова колекція вишиванок львівського бренду Motyv присвячена Лесі Українці
Останні новини
- Стали відомі імена лауреатів Пулітцерівської премії 2024 року
- В Україні створили платформу вчителів для обміну досвідом
- Перші: Лі Міллер, дівчина з обкладинки Vogue, яка документувала війну
- День матері на Співочому: жінкам підготували приємний сюрприз
- У прокат вийшов довгоочікуваний фільм “Будинок “Слово”. Нескінчений роман” про письменників “розстріляного відродження” Новости на главной
“Обравши джерелом натхнення журнал Нова Хата, хочеться привернути увагу до історії та долі жінок, які прагнули зробити світ кращим у непростий для них час”, — коментує наша дизайнерка Юлія Єфімчук.
Основою орнаменту стала монохромна червона вишивка з графічно стилізованою квіткою.
Долучайтесь до наших соцмереж, аби бути в курсі усіх важливих новин та подій: Facebook, Telegram, Instagram